Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 18 آذر 1383

تبیین راهبرد انتخاباتی مشارکت توسط تاج زاده:اگر انتخابات آزاد باشد ، حتى با احتمال باخت هم در آن شرکت می کنیم، رويداد



"سيدمصطفى تاج زاده " بعداز ظهر سه شنبه به مناسبت گرامیداشت "روزدانشجو"در دانشگاه علوم پزشکى قزوين در خصوص نهمين دوره انتخابات رياست جمهورى گفت : اگر عکس العملهاى قانونى و جدى نداشته باشيم ، شوراىنگهبان در انتخابات رياست جمهورى با يک گام به پيش ، حتى برخى چهره هايى را که در انتخابات مجلس هفتم تاييد کرد، رد صلاحيت مى کند.
عضو شوراى مرکزى جبهه مشارکت افزود : کانديداى اول جبهه مشارکت و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامى دکتر "مصطفى معين " است و بنا داريم با برنامه و تيم مشخص او را به جامعه معرفى کنيم ، البته مناسب تر اين است که در شرايطى که نقش احزاب کم رنگ است ، مجموعه جبهه دوم خرداد حول محور يک نامزد به ائتلاف برسند.
وى گفت : طبق نظر سنجى ها اگر حداقل آزادى ها تامين شود، کمتر از پنجاه درصد شرکت کننده در کشور نخواهيم داشت .
تاج زاده افزود : نظر سنجى ما در هنگام طرح کانديداتورى ميرحسين موسوى نشان مى داد که فاصله زيادى بين ايشان و ساير رقبا وجود دارد که اين نشانگراين است که عليرغم انتقادها به اصلاح طلبان ، جامعه ما جايگزينى براى اصلاحات نيافته است .
عضوسازمان مجاهدين انقلاب اسلامى درپاسخ به سوال دانشجويى درخصوص راهبردهاىانتخابات گفت : سه راهبرد در انتخابات مى توان داشت "تحريم " بدليل غيرآزاد بودن انتخابات ، "شرکت بدون قيدو شرط" و راهبرد سوم "مشارکت مشروط" که ما راهبرد سوم را توصيه مى کنيم .
تاج زاده افزود : اگر انتخابات آزاد باشد با تمام وجود، حتى با احتمال باخت هم در آن بدون نگرانى شرکت مى کنيم ، چون در انتخابات آزاد نقش جناح شکست خورده در نهادينه کردن دموکراسى کمتر از يک جريان پيروز نيست .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وى تصريح کرد : اگر انتخابات آزاد نباشد ترجيح مى دهيم در آن انتخابات شرکت نکنيم و تاکيد امام هم شرکت در انتخابات بود و کسانى که اين توصيه امام را گوشزد مى کنند بايد توجه داشته باشند که امام نفرمودند در انتصابات شرکت کنيد.
تاج زاده اظهار کرد : غفلت از انتخابات و برخورد غيرمسوولانه با انتخابات با توجه به ضعف نهادهاى مدنى از دست دادن يک فرصت تاريخى است و کسانى که از اول " تحريم " را مطرح مىکنند بايد پاسخ دهند که مگر نه اينست که تحريم بايد منتهى به گرفتن امتياز باشد؟

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20513

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تبیین راهبرد انتخاباتی مشارکت توسط تاج زاده:اگر انتخابات آزاد باشد ، حتى با احتمال باخت هم در آن شرکت می کنیم، رويداد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005