Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 16 آذر 1383

دبيركل مؤتلفه‌: هنوز به مصداق خاصي براي كانديداتوري نرسيده‌ايم، با ولايتي، لاريجاني و توكلي ديدار داشته‌ايم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

حزب مؤتلفه به هر مصداقي از كانديداي رياست‌جمهوري برسد، نتيجه را در شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب مطرح و از نظر اكثريت تبعيت خواهد كرد.

محمدنبي حبيبي، دبيركل حزب مؤتلفه اسلامي، در حاشيه جلسه‌ي خانه احزاب ايران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان مطلب بالا افزود: در صورتي كه نامزد مورد نظر ما با فردي كه شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب معرفي مي‌كند، متفاوت باشد، ما از نظر اكثريت تبعيت خواهيم كرد.

وي در تشريح فعاليتهاي انتخاباتي در حال انجام حزب متبوعش گفت: ما در انتخابات بر روي چهار مرحله‌ي "شناخت معضلات و مشكلات نظام و مردم"، "راه‌ حلهايي كه به نظر حزب براي حل اين مشكلات وجود دارد"، "تيمي كه ممكن است توانايي حل مشكلات را داشته باشد" و "فردي كه به‌عنوان نامزد رياست‌جمهوري در رأس اين تيم مي‌تواند قرار گيرد" كار مي‌كنيم و براي انجام آن، كميسيونهاي مختلفي را تشكيل داده و در حال پيشرفت هستيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حبيبي با بيان اينكه هنوز به فرد مشخصي براي كانديداتوري رياست‌جمهوري نرسيده‌ايم، گفت: در اين باره با آقايان ولايتي، لاريجاني و توكلي در سه جلسه‌ي مجزا ديدار داشته و ديدگاههاي آنها را شنيده و سؤالات خود را مطرح كرده‌ايم؛ اين جلسات را با نامزدهاي ديگر مطرح نيز ادامه خواهيم داد.

وي در پايان به ايسنا گفت: زماني مي‌توانيم فرد خاصي را معرفي كنيم كه مطالعاتمان در مورد همه‌ي كانديدا كامل شده باشد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20511

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبيركل مؤتلفه‌: هنوز به مصداق خاصي براي كانديداتوري نرسيده‌ايم، با ولايتي، لاريجاني و توكلي ديدار داشته‌ايم، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005