Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 12 آذر 1383

فلاحيان:سعيد امامي را کشتند و حتي اجازه کالبد‌شکافي هم ندادند ؛هاشمي پيروز انتخابات رياست جمهوري خواهد بود، خبرگزاري فارس

علي فلاحيان، وزير اسبق اطلاعات گفت: نظر‌سنجي‌ها، نشان از پيشي گرفتن آقاي هاشمي رفسنجاني از افرادي چون ولايتي، لاريجاني و احمد‌ي‌نژاد دارد و اگر وي وارد ميدان رقابت شود، پيروز اين انتخابات خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري فارس از قم، وي شب گذشته در جلسه پرسش و پاسخ طلاب مدرسه الهادي(ع) قم در پاسخ به اين سؤال که آيا احمد‌ي‌نژاد، شهردار تهران به عنوان کانديداي نيروهاي اصولگرا مطرح است يا نه؟ گفت: احمدي‌نژاد نشان داده است که مدير کارآمدي است و به اين مطلب دوست و دشمن اعتراف کرده و وي چهره جديدي در مقابل چهره‌هايي همچون ولايتي و لاريجاني به شمار مي‌آيد.
عضو مجلس خبرگان رهبري در عين حال گفت: البته احمد‌ي‌نژاد به طور جدي در ميان اصولگرايان مطرح نشده ولي به طور کامل هم رد نشده است.
فلاحيان افزود: اگر توافقي بين طرفداران هاشمي حاصل شود اما وي خود را کنار بکشد، احتمال دارد که حاميان او از ولايتي حمايت کنند. در اين شرايط کارگزاران هم از ولايتي حمايت خواهند کرد.
وي درباره کانديداهاي جبهه دوم خرداد اظهار داشت: در اين جبهه قرار است که آقاي کروبي نامزد شود ولي مشارکتي‌ها مخالف حضور آقاي کروبي هستند و بيشتر براي دکتر معين سرمايه‌گذاري کرده‌اند. از آنجا که احتمال مي‌دهند اگر معين نامزد جبهه مشارکت شود، شوراي نگهبان مشکل ايجاد خواهد کرد بعد از معين، محمدرضا خاتمي و بعد مهندس بيطرف را در ليست خود قرار داده‌اند ولي همه گفته‌اند که نامزد مشارکتي‌ها، دکتر عارف، معاون اول رييس جمهور است.
عضو مجلس خبرگان رهبري درباره حضور افراد مستقل در انتخابات گفت: افراد مستقل همچون محسن رضايي، با جديت فعاليت مي‌کنند و من هم مستقل هستم و استقلال خود را دارم و هر موقع بخواهم مي‌توانم بيايم ولي در اين دوره هيچ وجهي براي آمدنم نيست.
وي در پاسخ به روند پيگيري پرونده قتل‌هاي زنجيره‌اي گفت: قتل‌هاي زنجيره‌‌اي چند مرحله داشت. اول گفتند که اين کار وزير وقت، آقاي دري نجف‌آبادي نمي‌تواند باشد و او اهل چنين کاري نيست. پس بايد کار فلاحيان باشد که وزارت قبلاً تحت نفوذ او بوده است. بعد هم گفتند فلاحيان شاه کليد است و اطلاع دارد که چه کساني مرتکب اين قتل‌ها شده‌اند و اين در حالي بود که بنده در همان اول اين قتل‌ها را محکوم کرده بودم. وقتي اين قتل‌ها اتفاق افتاد بنده در وزارت نبودم تا دستور بدهم. اصلاً وزير نمي‌تواند دستور بدهد چون يک مقام قضايي نيست و اگر دستور هم بدهد، نمي‌شود اجرا کرد. در اين جريان خيلي فحش شنيديم و خود آقاي خاتمي هم گفت شما خيلي مظلومانه و نجيبانه پايداري کرديد.
فلاحيان درباره سعيد امامي گفت: افرادي او را تحت فشار قرار دادند و او را بالاخره از سر راه برداشتند و حتي اجازه کالبد‌شکافي هم ندادند و به نظر من سعيد امامي را کشتند. البته نه به خاطر مسايل سياسي بلکه به خاطر عداوت شخصي و اين در حالي بود که خود کاظمي از عوامل اصلي قتل‌‌هاي زنجيره‌اي قبول کرده بود که دستور قتل را وي صادر نموده و شخص کاملاً چپي بوده است.
وي از محسن آرمين، بهزاد نبوي و خسرو تهراني به عنوان همراهان رييس‌جمهور در‌ جريان بازديد از نيروگاه نطنز نام برد و اظهار داشت: وقتي کارشناسان و بازرسان آژانس مي‌آيند و براحتي بازرسي مي‌کنند چه بسا در بين اين بازرسان مأموران سيا هم وجود دارد، خيلي طبيعي خواهد بود که چنين افرادي هم از اين پايگاه‌ها بازديد کرده و به نفع غرب خيانت کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نماينده مجلس خبرگان درباره نيروگاه بوشهر گفت: روس‌ها تضمين لازم را داده‌اند که اين نيروگاه را تکميل کرده و سوختش را هم تأمين کنند ولي تحت فشارهاي اروپايي‌ها و آمريکايي‌ها هستند و نيروگاه بوشهر را با تأخير تکميل مي‌کنند. چاره‌اي جز تکميل اين نيروگاه را ندارند و ما هم چاره‌اي جز اينکه اين نيروگاه را در اختيار روس‌ها بگذاريم، نداشتيم. ولي روس‌ها تعلل به خرج مي‌دهند تا از اروپايي‌ها امتياز بيشتري بگيرند.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005