Click for Amazing Phone Card








شنبه 7 آذر 1383

علي لاريجاني: عده‌اي داستان كانديداتوري من را آغاز كرده‌اند و قصد ندارند به آن پايان دهند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

علي لاريجاني درباره‌ي كانديداتوري خود در انتخابات رياست‌جمهوري، گفت: اين داستاني است كه عده‌اي آغاز كرده‌اند و گويي قصد پايان دادن به آن را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، علي لاريجاني كه جمعه‌شب در حاشيه‌ي نشست “ بسيج متخصصين“ در جمع خبرنگاران سخن مي‌گفت، در مورد رسالت اين شاخه از بسيج گفت: اين افراد با تخصص خود مي‌توانند در پيشرفت تكنولوژي و دستيابي به آن نقش مهمي را ايفا كنند و به عنوان افرادي متخصص و متعهد با مايه گذاشتن از خود، بسياري از عقب‌ماندگي‌ها را جبران كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لاريجاني در ادامه درباره‌ي روند مذاكرات هسته‌يي ايران در شوراي حكام، گفت: پيش‌نويس ارائه شده از سوي سه كشور اروپايي با خواست ما فاصله دارد. البته با توجه به تجديدنظرهايي كه صورت گرفته اين پيش‌نويس مقداري به خواست ما نزديك‌تر شده ، اما ديپلمات‌هاي مذاكره‌كننده در اين نشست بايد در جريان اين مذاكرات، روند موجود را با هوشياري و ذكاوت به پيش ببرند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20493

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي لاريجاني: عده‌اي داستان كانديداتوري من را آغاز كرده‌اند و قصد ندارند به آن پايان دهند، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005