Click for Amazing Phone Card








جمعه 6 آذر 1383

كروبي: منتظرم ببينم تا شرايط و فضاي سياسي آينده چقدر بستر حضور بنده را در انتخابات آتي فراهم مي‌‏كند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبيركل مجمع روحانيون مبارز ، گفت : تاكنون تصميمي جهت حضور در انتخابات رياست جمهوري نگرفته‌‏ام.

مهدي كروبي در گفت‌‏وگو با خبرنگار" ايلنا"، در خصوص حضور يا عدم حضور خود در انتخابات رياست جمهوري آينده گفت: گرچه عده‌‏اي از شخصيت‌‏ها و احزاب از بنده جهت حضور در اين عرصه دعوت بعمل آورده‌‏اند ، اما هنوز تصميمي در اين رابطه نگرفته‌‏ام ، منتظرم ببينم تا شرايط و فضاي سياسي آينده چقدر بستر حضور بنده را در انتخابات آتي فراهم مي‌‏كند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس سابق مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: فعلا به هيچ نقطه‌‏اي از تصميم گيري نرسيده ام و در حال بررسي پيشنهاداتي هستم كه مرا به حضور در صحنه انتخابات تشويق مي‌‏كنند ، اما در اين ميان عده‌‏اي هم هستند كه مي‌‏گويند ؛ به مصلحت نيست كه بنده وارد عرصه انتخابات رياست‌‏جمهوري شوم .
دبيركل مجمع روحانيون مبارز در ادامه با اشاره به اينكه به صحبت‌‏هاي همه گروه‌‏ها و احزاب ، اعم از چپ و راست گوش مي‌‏دهم ، گفت : هنوز به نقطه‌‏اي از تصميم گيري جهت حضور در انتخابات رياست جمهوري نرسيده‌‏ام.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20492

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كروبي: منتظرم ببينم تا شرايط و فضاي سياسي آينده چقدر بستر حضور بنده را در انتخابات آتي فراهم مي‌‏كند، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005