Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 4 آذر 1383

صابر: با گذشت ربع قرني از پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون هيچ دولتي بطور كامل در اختيار جبهه اصولگرايان نبوده است، ايلنا

دبيرکل جبهه پيروان خط امام و رهبري: در جناح ما حداقل 50 نفر وجود دارد كه شايستگي رياست جمهوري را دارند


تهران- خبرگزاري كار ايران

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت : در انتخابات آينده رياست جمهوري قحط الرجال نداريم و به كانديداي اصول‌‏گرا مي‌‏انديشيم.

به گزارش "ايلنا" ، حبيب‌‏الله عسگراولادي كه در جمع اعضاء شوراي مركزي و دبيران جامعه اسلامي كارگران در سراسر كشور سخن مي‌‏گفت ، اظهار داشت : اين كه برخي افراد و گروه‌‏ها اينگونه مي‌‏خواهند جا بيندازند كه كانديدا نداريم و سراغ برخي شخصيت‌‏ها رفته و خواهيم رفت ، اين تفكر باطل است . در جناح ما حداقل 50 نفر وجود دارد كه شايستگي رياست جمهوري را دارند.
وي افزود : با اين همه به دنبال كانديدايي هستيم كه ضمن اصول‌‏گرايي ، مشكلات و مطالبات واقعي مردم را درك كرده و از توان و كارآمدي لازم هم برخوردار باشد و همكاراني پاسخگو انتخاب كند .
دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به بررسي وضعيت چند تن از كانديداهاي احتمالي در اين تشكل ، گفت : از افراد دعوت شده و ميثاق خواسته‌‏ايم ؛ چرا كه معتقديم اصولگرايي كانديدها بايد به طور جدي و واقعي اثبات شود .
وي افزود : همچنين تيم اجرايي دولت آينده بايد افرادي مومن و متعهد به كار خود باشند و نسخه درمان مشكلات كشور را داشته باشند.
عسگراولادي با تأكيد بر لزوم كارآمدي دولت آينده ، اظهار داشت : معتقديم افرادي كه هر پست و سمتي را مي‌‏پذيرند ، بايد به آن ايمان داشته باشند ، چرا كه پس ازپيروزي انقلاب اسلامي پست‌‏هايي دست افرادي بوده كه ايمان و اعتقاد نسبت به آنچه كه در اختيارشان بوده نداشتند و از قبل اين مسئله انقلاب و مردم آسيب ديده‌‏اند .
وي تصريح كرد : بايد با تشكيل دولت كريمه ، هدف امام راحل از بنيانگذاري جمهوري اسلامي و فلسفه تشكيل نظام را محقق كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عسگراولادي تأكيد كرد : اينجانب همواره در كنار جامعه اسلامي كارگران بوده‌‏ا‌‏م و تا آخر نيز انشاء‌‏الله هستم و اين تشكل را در خط امامت و ولايت و اعضاء آن را از اصولگرايان مي‌‏دانم .
بر اساس اين گزارش در ابتداي اين نشست ، عليرضا صابر ؛ دبير كل جامعه‌‏اسلامي كارگران سراسر كشور گزارشي از برگزاري موفقيت‌‏آميز سومين كنگره سراسري جامعه را بيان كرد .
صابر همچنين با اشاره به مباحث انتخابات رياست جمهوري ، گفت : انتظار جامعه اسلامي كارگران از جبهه پيروان خط امام و رهبري آن است كه در انتخابات ، كانديداي مورد نظر اصولگراي معرفي شود و به آدرس‌‏هاي غلطي كه برخي افراد و گروه‌‏ها مي‌‏دهند ، توجهي نشود .
وي تأكيدكرد : باگذشت ربع قرني از پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون هيچ دولتي بطور كامل در اختيار جبهه اصولگرايان نبوده است و بايد تلاش شود تا حقيقت اسلام ناب محمدي و اهداف عاليه‌‏ نظام جمهوري اسلامي به شكل واقعي در جامعه پياده شود .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20489

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'صابر: با گذشت ربع قرني از پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون هيچ دولتي بطور كامل در اختيار جبهه اصولگرايان نبوده است، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005