Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 2 آذر 1383

رفسنجاني: مرجّح آن است فرد ديگري در مسئوليت رياست جمهوري باشد و ما كمك كنيم، ايلنا

"من صبر مي‌‏كنم اگر كساني با كفايت و با برنامه آمدند و مسئوليت را قبول كردند, طبيعي است از آنان حمايت خواهم كرد"

تهران- خبرگزاري كار ايران

شوراي مركزي جمعيت ايران فردا و خانه معلمان ايران صبح امروز با آيت‌‏الله هاشمي رفسنجاني ديدار و در مورد شرايط سياسي و بين‌‏المللي ايران و وضعيت نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت‌‏وگو كردند.

به گزارش ايلنا, رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار با ارائه تحليلي از وضعيت كنوني جامعه گفت: وضعيت آن گونه كه ترسيم مي‌‏شود, بغرنج و پيچيده نيست.
ايشان افزود: ايران اسلامي با داشتن ربع قرن تجربه و آزمودن چندين برنامه و داشتن سياست‌‏هاي كلي و سند چشم‌‏انداز راه روشن و مقدسي را در پيش دارد.
آيت‌‏الله هاشمي رفسنجاني در مورد حضور زنان در عرصه‌‏هاي سياسي و اجتماعي, اظهار داشت: زنان در نظام جمهوري اسلامي راه طولاني, عميق و سالمي را طي كردند و با اقدامات ريشه‌‏اي از جمله كسب علم و دانش و پرورش متخصصان, صاحب‌‏نظران و محققان در همه سطوح و رشته‌‏هاي مختلف, عرصه فعاليت براي آنان مهيا شده‌‏است و از نمونه‌‏هاي بسيار خوب دنيا مي‌‏باشند.
وي افزود: در جامعه ما به مثابه كشورهاي غربي با سياسي كاري و شعار به اين امر پرداخته نشده‌‏است بلكه بر اساس اعتقادات و باورهاي ديني عمل كرده و موفق هم بوده‌‏است.
رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به دعوت از حضورش در صحنه انتخابات نهمين دوره رياست جمهوري گفت: مكرراً گفته‌‏ام كه مرجّح آن است فرد ديگري در اين مسئوليت مهم و محوري باشد و ما كمك كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: من صبر مي‌‏كنم اگر كساني با كفايت و با برنامه آمدند و مسئوليت را قبول كردند, طبيعي است از آنان حمايت خواهم كرد.
به گزارش روابط عمومي مجمع تشخيص مصلحت نظام در اين ديدار خانم خسروي, دبيركل جمعيت ايران و آقايان شمس و هنرمندي از اعضاي شوراي مركزي جمعيت ايران فردا و خانه معلمان ايران هر يك به طور جداگانه گزارشي از شرايط كنوني جامعه و وضعيت نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري ارائه كردند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20487

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رفسنجاني: مرجّح آن است فرد ديگري در مسئوليت رياست جمهوري باشد و ما كمك كنيم، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005