Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 2 آذر 1383

عيسي سحرخيز : وجود رسانه‌‏هاي آزاد و مستقل پيش‌‏شرط برگزاري انتخابات آزاد با مشارکت حداکثري مردم است، ايلنا


تهران- خبرگزاري کار ايران

مدير مسوول ماهنامه آفتاب گفت‌‏: تنها در شرايطي مي‌‏توان از ايفاي نقش رسانه ها در انتخابات سخن گفت‌‏ که سانسور و خودسانسوري حاکم در عرصه اطلاع رساني لغو‌‏, روزنامه نگاران زنداني آزاد و امکان فعاليت آزاد مطبوعات فراهم شود.

عيسي سحرخيز در گفت و گو با خبرنگار" ايلنا" وجود رسانه هاي آزاد و مستقل را پيش شرط برگزاري يک انتخابات آزاد و با مشارکت حداکثري مردم دانست و با طرح اين موضوع که؛ در شرايطي که بسياري از روزنامه نگاران ممنوع‌‏القلم هستند و يا در زندان به سر مي‌‏برند و بر مطبوعات اعمال سانسور مي شود، گفت: با اين وضعيت نمي‌‏توانيم شاهد برگزاري يک انتخابات آزاد و با مشارکت گسترده مردم باشيم .
سحرخيز با تصريح بر اينکه روزنامه نگار به عنوان يک شهروند و در جايگاه روشنفکر حق دارد که در جهت تاييد و تبليغ يک کانديداي خاص در انتخابات عمل کند‌‏, ادامه داد : حمايت از يک کانديد خاص در انتخابات بايد درچارچوب قانون صورت گيرد .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود : اين حمايت نبايد در جهت تخريب کانديداي رقيب صورت گيرد بلکه شما در جهت معرفي کانديدا مورد نظر بايد انجام شود .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20486

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عيسي سحرخيز : وجود رسانه‌‏هاي آزاد و مستقل پيش‌‏شرط برگزاري انتخابات آزاد با مشارکت حداکثري مردم است، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005