Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 2 آذر 1383

ططري: كانديداي اصلح هستم ولي به خاطر كروبي جلو نمي‌آيم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

اسماعيل ططري گفت: 9 استان زاگرس‌نشين داريم كه تا به حال هيچ رييس‌جمهوري از ميان آنها نبوده است. اگر بنا بر اجراي عدالت باشد، نوبت ماست كه اين دوره رييس‌جمهور شويم.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ، اين نماينده‌ي سابق مجلس شوراي اسلامي كه روز گذشته در جلسه‌ي حزب آزادي سخن مي‌گفت، با اشاره به سابقه‌ي زاگرس‌نشينان در تاريخ ايران، گفت: هر وقت يكي از ما مسؤوليتي داشت، نفر اول در جهان شده است.

وي مدعي شد: اولين حكومت جمهوري اسلامي در ايران توسط كريم خان زند برقرار شد كه زاگرس نشين بود.

وي در پاسخ به سؤالي خبرنگاري درباره‌ي كانديداتوري در انتخابات گفت: من كانديداي اصلح هستم ولي به خاطر آقاي كروبي كه زاگرس‌نشين پير است و همه‌جا پشتيبان آقاي خاتمي بوده، به خود اجازه‌ي شركت نمي‌دهم.

اين نماينده‌ي سابق مجلس گفت: آقاي هاشمي رفسنجاني هم بزرگوارند و خدمات زيادي انجام داده‌اند ولي ديگر نوبت زاگرس‌نشينان است كه رييس جمهور شوند.

وي با اظهار تأسف از اينكه مردم نسبت به انتخابات بي‌تفاوت شده‌اند، گفت: بزرگترين سرمايه وجودي مردم اطمينان است. مردم سلب اطمينان شدند.

ططري گفت: من در صحن مجلس ششم مداركي ارائه دادم كه در انتخابات مجلس هفتم توسط [...] رأي خريداري شده است.

اين عضو سابق كميسيون انرژي، گفت: اگر همه مردم شركت كنند و با هم به يك كانديدا رأي دهند، هيچ وقت اشتباه نمي‌كنند. مردم در انتخاب خاتمي اشتباه نكردند. نبايد خدمات خاتمي ناديده گرفته شود و من اميدوارم رييس‌جمهوري مثل خاتمي بيايد.

وي با اشاره به اين كه كارشناس مسائل جنگي نيز هست، گفت: اگر خاتمي نيامده بود و گفت‌وگوي تمدنها را مطرح نكرده بود اين جنگي كه الان در عراق است، در ايران بود.

به گزارش ايسنا وي با ابراز اين ادعا كه «عده‌اي مي‌خواهند در انتخابات رياست‌جمهوري رأي بخرند.» از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران حاضر در جلسه خواست تا با انعكاس اين مطلب مانع تكرار آنچه كه آن را توطئه‌اي در انتخابات مجلس هفتم مي‌خواند، شوند.

دبيركل حزب اراده‌ي مردم ايران نيز در جلسه روز يكشنبه حزب آزادي گفت: تمام نگاهها بايد به سمت منافع ملي در داخل و خارج كشور باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايسنا، در اين جلسه كه به مناسبت يكصد و بيست و هشتمين سال تولد علامه اقبال لاهوري برگزار شده بود، احمد حكيمي‌پور نيز به بررسي اوضاع كشور و بيان ديدگاههاي حزب اراده ملت ايران پرداخت.

وي با اشاره به چالشهايي كه در نظام بين‌الملل براي جمهوري اسلامي به‌وجود آمده، گفت: فشار اين نوع چالشها در نهايت به مردم وارد مي‌شود.

وي ادامه داد: كانديدايي مطلوب ماست كه دو مؤلفه‌ي آرامش داخل و اقتدار در خارج را مدنظر قرار دهد.

وي در رابطه با ديدگاه حزب متبوعش در مورد ورود هاشمي به عرصه انتخابات، گفت: ما در حال رايزني و صحبت با شخصيت‌ها هستيم و يكي از افرادي كه مي‌تواند مطلوبات ما را در آينده برآورده كند، آقاي هاشمي است.

وي گفت: هاشمي سياستمداري كامل است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20485

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ططري: كانديداي اصلح هستم ولي به خاطر كروبي جلو نمي‌آيم، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005