Click for Amazing Phone Card








شنبه 30 آبان 1383

كروبي: هنوز براي حضور تصميم نگرفته‌ام، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

دبيـركل مجمع روحانيون مبارز اعلام كرد: «پس از پاسخ قطعي مهندس موسوي، مجمع روحانيون در خصوص فرد خاص ديگري بحث نكرده و بيشتر بر حضور بيش از پيش مردم در انتخابات و ساختن فضاي رقابتي سالم تاكيد دارد.»

حجت‌الاسلام‌والمسلمين مهدي كروبي، در گفت‌وگو با خبـرنگار سيـاسي خبـرگـزاري دانـشـجـويـان ايـران (ايسنا)، با بيان اين مطلب اظهار داشت: «فضاي سياسي كشور به‌طور طبيعي تنش‌هايي دارد، اما من معتقدم كه در مورد انتخابات، گروهها و احزاب بحث‌هاي خوبي انجام مي‌دهند و همه اين بحث‌ها كاملا سنجيده و درست است.»

وي ادامه داد: «طبيعي است كه در اين ميان، برخي اظهارنظرهاي نسنجيده وجود داشته باشد.»

مشاور مقام معظم رهبري با نامطلوب‌خواندن برخي از واكنش‌ها و اظهارات، ابراز اميدواري كرد كه اين واكنش‌ها تكرار نشوند.

كروبي، در ادامه، ماجراي دانشگاه علم و صنعت و برخورد با رييس اين دانشگاه را از جمله رفتارهاي نامطلوب ذكر كرد و افزود: «اميدوارم در انتخابات به سوي ايجاد فضاي رقابتي و انتخاباتي سالم حركت و شور و نشاط را براي مشاركت حداكثري فراهم كنيم. البته در كنار ايجاد اين فضاي سالم انتخاباتي بايد حرمت‌ها را حفظ كرد.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبيركل مجمع روحانيون مبارز، با تاكيد بر حفظ چارچوبها و حرمت افراد در جريان بحث‌هاي انتخاباتي، گفت: «با تعيين زمان برگزاري انتخابات، فرصتها كاهش مي‌يابند؛ بنابراين بايد در صدا و سيما، نماز جمعه و ساير رسانه‌ها در خصوص اصل مساله، كه همان مشاركت فراوان مردم است، بحث و بررسي شود. شايد بيشترين چالش ما در آينده در خصوص بحث‌هاي انتخاباتي باشد.»

كروبي در خصوص ادامه رايزني‌هاي مجمع روحانيون مبارز براي تعيين نامزد انتخاباتي نيز به ايسنا گفت: «مجمع روحانيون به‌طور منظم جلسات خود را برگزار مي‌كند و با دفاتر خود در شهرستان‌ها و گروههاي سياسي در تهران ارتباط دارد؛ اما تا به حال در جلسات مجمع، پس از مهندس موسوي، بحث فرد خاصي مطرح نشده است.»

وي با بيان اينكه مجمع بر برگزاري انتخابات باشكوه تاكيد دارد، در خصوص رايزني‌هايي كه براي كانديداتوري‌اش انجام مي‌شود، اظهار داشت: «خارج از مجمع روحانيون، افراد متعددي از تهران و شهرهاي مختلف در اين خصوص با من صحبت كرده‌اند. من هم فعلا هيچ تصميمي نگرفته‌ام تا بر اساس استدلال‌هاي آنها، در خصوص حضور يا عدم حضور در عرصه مبارزات انتخاباتي تصميم بگيرم.»

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20483

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كروبي: هنوز براي حضور تصميم نگرفته‌ام، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005