Click for Amazing Phone Card








جمعه 29 آبان 1383

واکنش كرباسچي، طوراني و مرعشي به حضور هاشمي رفسنجاني، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

غلامحسين كرباسچي دبير كل حزب كارگزاران سازندگي در واكنش به انتشار اخباري در خصوص مسجل شدن حضور هاشمي رفسنجاني در نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: اگر حضور هاشمي رفسنجاني در انتخابات رياست جمهوري هم مسجل شده باشد، بنده از اين موضوع اطلاعي ندارم.

دبير كل حزب كارگزاران سازندگي در گفت و گوي كوتاهي با خبرنگار" ايلنا" تصريح كرد : كارگزاران سازندگي به عنوان يك حزب سياسي مواضع و نظرات خود پيرامون انتخابات رياست جمهوري و كانديداي مورد نظر خود را رسما و از طريق بيانيه اعلام خواهد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين حال محمدرضا طوراني؛ دبير ستاد انتخابات رياست جمهوري مجمع متخصصين نيز با اشاره به روندي كه برخي احزاب و تشكل هاي صنفي و سياسي در دعوت و حمايت از هاشمي رفسنجاني ايران حضور در نهمين انتخابات رياست جمهوري داشته اند، گفت : تقريبا براي حاميان هاشمي رفسنجاني جاي ترديدي باقي نمانده كه حضور ايشان در انتخابات مسجل شده است و اين مساله محور تمامي بحث ها و گفت و گو هاي احزاب و تشكل هاي حامي هاشمي رفسنجاني در روزهاي اخير بوده است.
همچنين حسين مرعشي, عضو شوراي مركزي حزب كارگزاران سازندگي و نماينده سابق مجلس شوراي اسلامي بدون اظهار نظري در خصوص مسجل شدن حضور هاشمي رفسنجاني در انتخابات آتي، به خبرنگار " ايلنا" گفت: من فقط در مورد زيرخاكي صحبت مي‌‏كنم و كاري به سياست ندارم و در هرچه كه در آسمان و زمين است به جز مسايل سياسي صحبت مي‌‏كنم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20478

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'واکنش كرباسچي، طوراني و مرعشي به حضور هاشمي رفسنجاني، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005