Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 28 آبان 1383

فرمانده کل سپاه پاسداران : سپاه پاسداران هم خودش و هم بسيجيان را به حضور گسترده در انتخابات دعوت مي‌‏کند، ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

سپاه در مسائل سياسي به خصوص انتخابات, مرم را دعوت به مشارکت گسترده مي‌‏کند, ولي از هر گونه دخالت بر يا عليه هر کانديداي احتمالي خودداري مي‌‏کند؛ اين موضوع را امام (ره) نيز فرموده‌‏اند و براي سپاه يک قانون محسوب مي‌‏شود.

به گزارش خبرنگار ايلنا، سيد رحيم صفوي ـ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ـ در جمع خبرنگاران گفت: سپاه پاسداران شان خو را از احزاب و گروه‌‏هاي سياسي بالاتر مي‌‏داند و هرگز از يک جناح گروه و يا کانديداي سياسي حمايت نخواهد کرد.
وي تصريح کرد: سپاه پاسداران هم خودش و هم بسيجيان را به حضور گسترده در انتخابات که نماد مردم سالاري ديني است دعوت مي‌‏کند و غير از اين کاري انجام نخواهد داد.
صفوي در ادامه اظهار داشت: ما هفته بسيح را در شرايط خاص منطقه‌‏اي و ملي برگزار مي‌‏کنيم, زيرا از نظر شرايط جهاني با انتخاب مجدد بوش و تيم جنگ طلب او پيش بيني مي‌‏کنيم که آمريکايي‌‏ها استراتژي خود را در خاورميانه ادامه و ناامني را در منطقه گسترش خواهند داد، هر چند با ناکامي در عراق مواجه خواهند شد و مشکلاتي را براي مردم منطقه خاورميانه ايجاد خواهند کرد.
وي گفت: حمايت‌‏ آمريکايي‌‏ها از رژيم صهيونيستي و تشديد قتل عام مردم فلسطين ادامه خواهد يافت. مسائل منطقه رو به ناآرامي و تنش مي‌‏رود که منشا آن سياست‌‏هاي آمريکا و صهيونيست‌‏ها در منطقه است.
فرمانده کل سپاه پاسداران اظهار اميدواري کرد که کشورهاي عربي و اسلامي منطقه خاورميانه با وحدت و همگرايي در اجلاس آينده قاهره بتواند ريشه اين ناامني را که حضور اشغالگران انگليسي و آمريکايي است با انتخابات 31 ژانويه که مجلس آينده عراق تشکيل شود برچينند, زيرا مجلس و دولت موقت را تعيين و قانون اساسي را خواهند نوشت.
صفوي افزود: سپردن حکومت و آينده سياسي و اداره کشور عراق به مردم آن از ضروريات است و آمريکايي‌‏ها بايد امنيت را به دست مردم عراق بسپارند. اين خواسته خواسته دولت‌‏هاي منطقه و همسايگان عراق نيز هست.اين حق طبيعي همسايه‌‏هاي عراق است که نسبت به توسعه ناامني احساس خطرکنند و حضور اشغالگران نظامي آمريکا و انگليس را تهديد عليه امنيت ملي خود بدانند.
وي گفت: ما علاوه بر سپاه و ارتش 10 ميليون بسيج سازمان يافته داريم که بزرگترين نيروي دفاعي استراتژيک ما هستند. دشمنان خارجي بايد بدانند که نيروهاي مسلح ما تجربه 8ساله دارند و ظرفيت تحمل خطر, آستانه تحمل و مقاومت ملت ما در هشت سال براي جهانيان مشخص شده‌‏است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: من خطر جدي را پيش بيني نمي‌‏کنيم؛ ولي دشمنان ما بايد بدانند نيروهاي مسلح بسيج ما اشراف اطلاعاتي کامل نسبت به تحرکات نظامي داشته, از آمادگي برخوردارند و رهبري سياسي عزم و اراده دفاع از نظام و کشور را دارند. اگر قوايي منافع ملي ما را تهديد کند عزم و اراده سياسي و نظامي آماده مقابله به مثل هستند.
وي گفت: تصور من اين است که آنها حماقت نخواهد کرد. زيرا با واکنش دفاعي خصوصاً سپاه مواجه خواهند شد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20473

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرمانده کل سپاه پاسداران : سپاه پاسداران هم خودش و هم بسيجيان را به حضور گسترده در انتخابات دعوت مي‌‏کند، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005