Click for Amazing Phone Card








جمعه 15 آبان 1383

مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری گلستان : جامعه در شرایط کنونی دچار سرخوردگی و افسردگی سیاسی است، خبرگزاری سینا

"حسین رفعتی"در گفتگو با خبرنگاران افزود:این فضا ناشی از فراز و نشیبهایی است که جنبش اجتماعی دوم خرداد طی چند سال اخیر دارا بوده است.
به گفته وی انتظارات و خواسته های مردم طی این سالها در بن بست های جدی مخالفین اصلاحات با ناکامی مواجه شده و جامعه را دچار نوعی سرخوردگی و کسالت سیاسی و اجتماعی کرده است.
رفعتی اظهارداشت:تخریب دولت خاتمی و ناچیز شمردن دستاوردها و اقدامات زیربنایی اقتصادی اجتماعی و سیاسی دولت اصلاحات از دیگر عوامل این سرخوردگی سیاسی است.
رفعتی با انتقاد از تخریب دولت و سیاه نمایی در جامعه تصریح کرد: ارایه تصویر سیاه از جامعه به اعتماد عمومی و انگیزه حضور مردم در انتخابات لطمه جدی وارد کرده است.
وی تاکید کرد: همه کسانی که علاقمند به منافع ملی و سربلندی کشور هستند باید از سیاه نمایی دست برداشته و با تزریق امید به جامعه به ویژه به نسل جوان، اعتماد از دست رفته را بازگردانند.
مدیرکل سیاسی وانتظامی استانداری گلستان با تاکید بر انتخابات ریاست جمهوری به عنوان فرصتی مناسب برای برون رفت از وضعیت فعلی تصریح کرد:انتخابات ریاست جمهوری می تواند جامعه را از این افسردگی سیاسی رها کند.
رفعتی یادآور شد: تحقق این امر منوط به برگزاری انتخاباتی رقابتی آزاد و قانونی است.
وی با اشاره به انتخابات مجلس هفتم اضافه کرد:انتظار می رود تجربه تلخ انتخابات مجلس هفتم در انتخابات ریاست جمهوری تکرار نشود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گفته وی تنها با امکان ورود رقابت آمیز همه جریانهای فکری و سیاسی جامعه به عرصه مبارزات انتخاباتی است که می توان نشاط سیاسی رابه جامعه بازگرداند و از این رخوت و رکود رها کرد.
معاون استاندار گلستان خاطر نشان کرد:دراین فرآیند آزادی انتخابات می بایست از طرف حاکمیت تضمین شود و از طرف دیگر انتخاباتی سالم به دور از تخریب سیاه نمایی و جوسازی برگزار شود.
رفعتی با اشاره به وظیفه نامزدهای ریاست جمهوری برای تقویت مشارکت مردم در انتخابات افزود: ارایه برنامه های واقعی قابل اجرا و منطبق با مطالبات جامعه به ویژه نسل سوم از سوی نامزدهای انتخاباتی می تواند به کالبد سیاسی جامعه روحی تازه بدمد.
وی تصریح کرد: برنامه نامزدهای انتخاباتی باید بتواند چشم انداز امیدوار کننده ای در مقابل دیدگان مردم به ویژه نسل جوان ترسیم کند تا انگیزه آنان را برای شرکت در این دوره از انتخابات تقویت کند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20466

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری گلستان : جامعه در شرایط کنونی دچار سرخوردگی و افسردگی سیاسی است، خبرگزاری سینا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005