Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 6 آبان 1383

عضو شوراي مرکزي مجمع روحانيون مبارز: مردم انگيزه اي براي شرکت در انتخابات رياست جمهوري ندارند، ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

عضو شوراي مرکزي مجمع روحانيون مبارز گفت: اگر رسانه‌‏ها براي شرکت در انتخابات ايجاد انگيزه نکنند، بدون شک ميزان مشارکت مردم پايين خواهد بود.

رحماني خليلي در گفتگو با خبرنگار" ايلنا"، ‌‏با بيان اينکه در دنياي کنوني که عصرارتباطات و اطلاعات است رسانه‌‏هاي گروهي نقش تعيين کننده‌‏اي در انتقال واقعيت ها به جامعه دارند، اظهار داشت : اگر مطبوعات بتوانند به صورت آزاد و قانوني نقش خود را ايفا کنند باعث ايجاد اطمينان و بالا بردن سطح مشارکت مردم خواهد شد
وي ادامه تصريح کرد : از سوي ديگر نقش تخريبي رسانه ها باعث لطمات جبران ناپذيري خواهد شد.
وي با اشاره به نقش کليدي رسانه ها در فرهنگ سازي جامعه، افزود: در نشست اخير گروههاي 18 گانه دوم خرداد يکي از بحثهاي مطرح شده اين بود که قبل از توجه به مصاديق نامزدها بايد فضاي کشور را انتخاباتي کنيم ،چون الان مردم انگيزه اي براي شرکت در انتخابات رياست جمهوري ندارند و در اين شرايط نقش رسانه ها ايجاد انگيزه در بين مردم است که اگر صورت نگيرد مشارکت مردم بسيار کم خواهد بود واين پديده باعث زير سوال رفتن مشروعيت نظام خواهد شد.
عضو مجمع روحانيون مبارز با بيان اينکه به گفته امام خميني(ره) صدا و سيما دانشگاهي است که در فرهنگ جامعه تاثير گذار است،گفت: مطبوعات هم دانشگاهي براي آگاهي دادن به مردم است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در پايان با تاکيد بر اينکه انتقال واقعيات در عملکرد رسانه ها بسيار مهم است، خاطر نشان کرد : رسانه ها بايد مخاطب شناسي کرده و بدون توجه به عناوين ، گروهها و احزاب به مشکلات واقعي مردم و نارسايي هاي جامعه بپردازند تا مشخص شود مردم چه توقعي از دست اندرکاران نظام دارند. رسانه ها بايد تحقيق علمي - کاربردي انجام دهند و به طرح مشکلات واقعي مردم بپردازند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20459

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو شوراي مرکزي مجمع روحانيون مبارز: مردم انگيزه اي براي شرکت در انتخابات رياست جمهوري ندارند، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005