Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 5 آبان 1383

نامه آقازاده خزعلي به مقام رهبري: جريده انحصار تيغ جفا به دست، سردار سازندگي را هدف گرفته است، رويداد

آقازاده «ابوالقاسم خزعلي» عضو سابق شوراي نگهبان كه در ماه‌هاي اخير به عنوان يكي از حاميان جدي كانديداتوري «اكبر هاشمي رفسنجاني» به ميدان آمده، روز يكشنبه سوم آبان ماه در نامه‌اي به مقام رهبري خواستار جلوگيري از تخريب رفسنجاني توسط روزنامه هاي حكومتي شد. به گزارش خبرنگار «رويداد» متن كامل اين نامه كه با عنوان «بفرماييد شمع بيت‌المال را خاموش كنند» منتشر شده، بدين شرح است:

محضر مقام رهبري حضرت آيـت‌الله خامنه‌اي دام‌ عزه
با سلام و اهداي تحيت، بگذاريد آن گونه سخن بگويم كه امير مومنان دوست داشت امت با امام سخن بگويد-بدون لكنت كلام و ترس و واهمه- كه شما نيز چنين مي‌پسنديد.
آن روز طلحه و زبير براي حاجت شخصي به نزد اميرمومنان آمدند، علي (ع) بر مسند خلافت نشسته بود و آن دو مطالبه شخصي داشتند، امام شمع بيت‌المال را خاموش و شمع شخصي خود را روشن فرمود، تا درسي باشد براي تمامي تاريخ در حفظ بيـت‌المال، و عدم استفاده از بيت‌المال براي منافع شخصي و گروهي.
اينك در آستانه انتخابات رياست جمهوري، جرايدي كه به نوعي از بيت المال ارتزاق مي‌فرمايند، و متعلق به همه ملت با تمامي ديدگاه‌هاي سياسي مي‌باشند، و چون رهبري و مسؤولان نظام بايستي بي طرف بمانند و از خزانه بيت‌المال براي منافع شخصي و گروهي خرج نفرمايند، در ورطه امتحان قرار دارند. يكي دورخيز كرده و خاطرات كانديداي مورد نظر را منتشر مي‌كند، ديگري از كرامات و خدمات چشمگير كانديداي خود سخن مي‌گويد و سومي تحت عنوان مصاحبه، عكسي بزرگ از كانديداي مطلوب چاپ و اعلام حضور مي‌نمايد، و در اين ميان جريده انحصار سنگ تمام گذارده و با استفاده از رانت قدرت و مصونيت، نه تنها به ترويج كانديداي مورد نظر خويش مي‌پردازد، تيغ جفا به دست، هر روز سردار سازندگي را هدف قرار داده است. روزي او را به عشوه سياسي و جفاي به رهبري متهم مي‌كند و روز دگر به طرفداران او نسبت جنون و چاپلوسي مي‌دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از آن رهبر فرزانه انتظار داريم، به آقايان بفرمايند:«شمع بيت‌المال را خاموش كنند» و از كيسه خود هر چه مي‌خواهند براي منافع گروهي خرج كنند و از رانت خواري و خاصه خرجي بپرهيزند.
آنگاه كه خلخال از پاي زن يهوديه درمي‌آورند، چگونه علي عليه‌السلام برمي‌آشوبد و تيغ برهنه مي‌كند، تا در حكومت اسلام بر كسي ظلم روا نگردد. امروز نيز نگذاريد اينگونه با هزينه بيت‌المال با آبروي مردم بازي شود.
به ياد دارم، هر بار كه به جبهه مي‌رفتم، پدر در گوشم مي‌خواند:«اًعرالله جمجمتك، كه جمجمه‌ات را به خداي به عاريت بسپار.» به جمجمه متلاشي برادر شهيدم در كوي آبشار، بار ديگر جمجمه به عاريت به خداي مي‌سپارم، و نخواهيم گذاشت به نام دين و ولايت مردم را نسبت به ولايت فقيه-كه امانت خميني است-بدبين كنند
مهدي خزعلي

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20456

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامه آقازاده خزعلي به مقام رهبري: جريده انحصار تيغ جفا به دست، سردار سازندگي را هدف گرفته است، رويداد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005