Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 3 آبان 1383

شكوري‌راد: مواضع جبهه مشاركت در دعوت از كانديداها تغيير نكرده است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

علي‌ شكوري‌راد، در پي آنچه اعلام تغيير موضع جبهه مشاركت در دعوت از كانديداهاي رياست‌جمهوري (دعوت از هاشمي، محقق داماد و چنددستگي در اين حزب) در برخي جرايد خوانده شده، تأكيد كرد كه موضع جبهه متبوعش تغيير نكرده است.

اين عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) هم‌چنين در واكنش به اظهارنظر برخي از احزاب و گروهها و افراد و شخصيت‌ها در خصوص ترجيح روحاني يا غيرروحاني بودن، مستقل و يا حزبي‌بودن كانديدا و اينكه رييس‌جمهور آينده از چه نسلي از انقلاب بايد باشد، نيز گفت:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جبهه مشاركت تاكنون در هيچ يك از اين زمينه‌ها وارد بحث نشده و وجود يا نبود اين موارد را شرط دعوت از افراد براي كانديداتوري انتخابات رياست‌جمهوري نمي‌داند.

بر اساس بيانيه پاياني هفتمين كنگره جبهه مشاركت، اين حزب، پس از آنچه امتناع مهندس موسوي از كانديداتوري در انتخابات، ناميده شده، از مطصفي معين، وزير سابق علوم، حمايت خواهد كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20453

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شكوري‌راد: مواضع جبهه مشاركت در دعوت از كانديداها تغيير نكرده است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005