Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 3 آبان 1383

مدير مسوول روزنامه‌ شرق: پس از مهندس موسوي چشم‌انداز روشني در اجماع اصلاح‌طلبان بر يك فرد ديده نمي‌شود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

مدير مسوول روزنامه‌ي شرق گفت: در رهگذر يك رقابت جدي در عرصه‌ي انتخابات مي‌توان شاهد مشاركت جدي ملت در عرصه‌ي انتخابات بود.


مهدي رحمانيان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، بر مشاركت حداكثري ملت در عرصه‌ي انتخابات تاكيد و در عين حال خاطرنشان كرد: طي 26 سال پس از پيروزي انقلاب، براي همگان ثابت شده است كه مشاركت حداكثري چه در عرصه‌ي داخلي و چه خارجي تعيين‌كننده است.


وي از دوم خرداد 76 به عنوان يك حماسه ياد كرد و افزود: پس از اين تاريخ ايران با يك فضاي عاري از هرگونه تنش در عرصه‌ي بين‌الملل و منطقه مواجه شد و در عرصه‌ي داخل نيز همدلي‌ها افزايش يافت بر همين اساس بعيد به نظر مي‌رسد با وجود محاسني كه مشاركت حداكثري براي كشور ايجاد مي‌كند هر عقل سليمي خلاف اين را بپذيرد.

مدير مسوول روزنامه‌ي شرق، با اعتقاد بر اين كه اصلاح‌طلبان نبايد در اعلام نظر از سوي مهندس موسوي مبني بر امتناع وي از حضور در صحنه عجله مي‌كردند، گفت: شايد در آينده تغيير فضا موجب مي‌شد كه مير حسين موسوي به عرصه وارد شود، اما در اين مقطع زماني، چشم‌انداز روشني جهت اجماع همه‌ي گروه‌هاي اصلاح طلب بر سر يك فرد ديده نمي‌شود و در عين حال اين احتمال وجود دارد برخي از گروه‌ها تك روي كرده و فارغ از مجموعه‌ي گروه‌هاي دوم خردادي حركت كنند.

رحمانيان، با تاكيد بر وجود رقباي جدي در عرصه‌ي انتخابات و با بيان اينكه در رهگذر يك رقابت جدي مي‌توان شاهد يك مشاركت جدي بود، گفت: رقابت جدي، قطعا درصد مشاركت حداكثري ملت را بالا مي‌برد، اما اگر رقابت جدي نباشد، قطعا تماشاچي براي اين مسابقه وجود نخواهد داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدير مسوول روزنامه‌ي شرق، با بيان اين اعتقاد كه جناح محافظه‌كار خيز برداشته تا در اين انتخابات پيروز شود، بر تلاش اين جناح جهت داشتن يك كانديداي واحد تاكيد كرد و ادامه داد: جناح محافظه‌كار پس از آسوده شدن از عدم حضور مير حسين موسوي در عرصه‌ي انتخابات در انتظار حضور و يا حضور نيافتن هاشمي رفسنجاني در اين عرصه هستند، بدين معني كه اگر هاشمي بيايد اين جناح ازسر رودربايستي و يا از سر ناچاري ممكن است از وي حمايت كند، اما در غير اين صورت اين جناح بر روي چند كانديداي ديگر مثل ولايتي، لاريجاني و يا به احتمال ضعيف احمدي‌نژاد اجماع خواهد كرد.

رحمانيان انسجام درون جناح محافظه‌كار را علت پيروزي احتمالي اين جناح در عرصه‌ي انتخابات قبل عنوان كرد و در پايان افزود: انسجام جناح محافظه‌كار در مقايسه با جناح اصلاح‌طلب باعث خواهد شد كه احتمالا اين جناح در عرصه‌ي انتخابات آتي رياست جمهوري پيروز شود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20452

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مدير مسوول روزنامه‌ شرق: پس از مهندس موسوي چشم‌انداز روشني در اجماع اصلاح‌طلبان بر يك فرد ديده نمي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005