Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 27 مهر 1383

ابطحي: اجماع گروه‌هاي دوم خردادي بر كانديدايي واحد پس از مهندس موسوي دشوار است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

مشاور رييس‌جمهور اجماع گروه‌هاي دوم خردادي بر كانديدايي واحد پس از مهندس ميرحسين موسوي را دشوار غير قابل پيش‌بيني دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدعلي ابطحي طي سخناني با خبرنگاران در حاشيه‌ي مراسم ترحيم آيت‌الله عبايي خراساني دربيان علت عدم اجماع اين گروه‌ها، به تفاوت برداشت‌ها و نگرش‌هاي اين گروه‌ها به وزن و پايگاه اجتماعي‌اشان اشاره كرد و گفت: از آنجا كه برخي براي خود وزني غيرحقيقي و متفاوت از ديگران قائل‌اند، بايد منتظر معرفي كانديداهاي مختلف و متنوعي در ميان گروه‌هاي دوم خردادي بود.

وي با تاكيد بر اين كه ميزان حضور مردم در انتخابات مهم‌تر از بحث كانديداتوري است، ابراز عقيده كرد: «اقبال به حضور در مردم كم است. متاسفانه نوع برگزاري انتخابات مجلس هفتم آسيب جدي‌اي به اعتماد مردم براي حضور در انتخابات زده است.»

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو مجمع روحانيون مبارز هم‌چنين با اشاره به 60 درصد جمعيت جوان جامعه يادآور شد كه اين قشر حاوي فكر و انديشه‌ي خاص خود مي‌باشد و چنانچه كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري آينده نمي‌خواهند با بحران مشاركت مواجه شوند بايد درك درستي از اين قشر و خواست‌هايش داشته باشند.

وي در پاسخ به اينكه «طرح اصلاح قانون انتخابات كه كاهش محدوده سني كانديداها را در خود دارد، مي‌تواند به اين امر كمك كند يا نه؟» گفت: توجه به جمعيت جوان و نيازهاي آنها نياز به محدوديت قانوني در چارچوبه‌ي حوزه‌هاي سياسي ندارد، كانديداها با راي مردم، روي كار مي‌آيند و با راي مردم هم از عرصه‌ي سياسي مي‌روند و نه با قانون.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20442

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ابطحي: اجماع گروه‌هاي دوم خردادي بر كانديدايي واحد پس از مهندس موسوي دشوار است، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005