Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 26 مهر 1383

منتجب‌نيا: عده‌اي در آستانه انتخابات به دنبال ايجاد بحران هستند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي

يك عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز با اشاره به برخي از اظهارنظرها درباره‌ي ردصلاحيت كانديداهاي اصلاح‌طلبان، نسبت به آنچه آن را تلاش عده‌اي براي ايجاد بحران‌هاي سراسري در آستانه انتخابات رياست‌جمهوري مي‌ناميد، هشدار داد.

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نيا در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب، حفظ آرامش و اتحاد جامعه را در شرايط فعلي، بيش از هر زماني لازم برشمرد و گفت: رقابت سياسي هرگز به معناي ايجاد تشنج، بحران و دامن‌زدن به اختلافات نيست، اما متاسفانه در حال حاضر، بعضي معتقدند كه بايد كشور را به سوي بحران كشاند.

وي تصريح كرد: عده‌اي مي‌خواهند با ايجاد اين بحران‌ها، بهره‌برداري انتخاباتي كنند، اما نبايد فراموش كنيم كه جامعه در شرايط فعلي به وحدت و آرامش نياز دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

منتجب‌نيا در ادامه، با ارائه‌ اين پيشنهاد كه در شرايطي كه آن را توصيف مي‌كند، بايد چهره‌هاي داراي جاذبه را معرفي كرد، گفت: همانطور كه بارها اعلام كرده‌ايم نبايد به سراغ چهره‌هاي گمنام، مطرود و فاقد پيشينه موفق برويم، زيرا كشور دوره آزمون و خطا را پشت سر گذاشته است.

عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز با تاكيد بر اينكه گروه‌ها و جريان‌هاي سياسي بايد در انتخاب كانديداها، توجه خود را بر روي افراد استوار كنند، گفت: علاوه بر لزوم اتفاق‌نظر گروه‌ها بر سر يك كانديدا در انتخابات آينده رياست‌جمهوري، مطابق قانون عمل‌كردن وزارت كشور و شوراي نگهبان هم، اهميت دارد، لذا اين دو ستاد بايد در انتخابات آتي با اجراي قانون انتخابات رياست‌جمهوري راه اعمال نظر و امكان تكرار تجربه انتخابات مجلس هفتم را در مورد ردصلاحيت‌ها ببندند.

منتجب‌نيا هم‌چنين در موضوع احراز صلاحيت‌ها، توجه گروه‌هاي سياسي در معرفي‌نكردن افرادي كه امكان رد صلاحيت آنها وجود دارد را مورد تاكيد قرار داد و گفت: درباره بحث بررسي صلاحيت‌ها، ما تنها اميدواريم تجربه مجلس هفتم تكرار نشود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20441

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'منتجب‌نيا: عده‌اي در آستانه انتخابات به دنبال ايجاد بحران هستند، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005