Click for Amazing Phone Card








جمعه 24 مهر 1383

تاج زاده : انصراف مهندس موسوي تفاوتي در فضاي سياسي کشور ايجاد نمي کند، ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

تاج زاده گفت: مهمترين مساله در انتخابات آتي، آزاد و عادلانه بودن انتخابات است.

مصطفي تاج زاده در گفتگو با خبرنگار ايلنا، درحاشيه بازديد از جشنواره پلي تکنيک 2004 دانشگاه امير کبير در خصوص فضاي سياسي کشور پس از انصراف قطعي مهندس موسوي از انتخابات تا زمان برگزاري انتخابات، با بيان اين مطلب گفت: اگر انتخابات به صورت آزاد برگزار شود،ترديدي ندارم که مردم در انتخابات شرکت نخواهند کرد و کسي که راي خواهد آورد، از طيف اصلاح طلبان خواهد بود.
وي افزود: از اين جهت با انصراف مهندس موسوي تفاوتي در فضاي سياسي کشور و صحنه انتخاباتي رخ نداده است و خشنودي امروز محافظه کاران نيز خيلي دير پا نخواهد بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تاج زاده در ادامه تصريح کرد: 8 سال قبل وقتي که مهندس موسوي اعلام کرد در انتخابات شرکت نخواهد کرد، محافظه کاران کار را تمام شده مي دانستند اما غافل از اين بودند که تقدير چيز ديگري است و اين ملت قرار است حماسه اي خلق کند که حتي اگر موسوي هم شرکت مي کرد، معلوم نبود به اندازه آقاي خاتمي و به آن شکوه کسب راي کند و پيروز ميدان شود.
وي افزود: اگر فضا فضاي سالمي باشد و محافظه کاران به روش هاي غير قانوني متوسل نشوند، تصور مي کنم که پيروزي ملت و منتخب آن ها دور از دسترس نيست.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20437

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تاج زاده : انصراف مهندس موسوي تفاوتي در فضاي سياسي کشور ايجاد نمي کند، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005