Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 22 مهر 1383

دبير ستاد انتخابات مجمع متخصصين ايران: علي مطهري، هاشمي را مانعي براي حضور لاريجاني در انتخابات رياست جمهوري مي‌‏داند، ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

دبير ستاد انتخابات مجمع متخصصين ايران گفت: علت اصلي سفارش علي مطهري به هاشمي مبني بر حضور نيافتن در انتخابات آينده رياست جمهوري اين است که وي را مانعي براي حضور علي لاريجاني در انتخابات مي‌‏داند.

محمد رضا طوراني در گفت‌‏وگو با خبرنگار ايلنا, با بيان اينکه حضور هاشمي مانعي بزرگ براي حضور علي لاريجاني در انتخابات آينده رياست جمهوري است, گفت: توصيه علي مطهري به هاشمي به دليل رابطه نسبي وي با علي لاريجاني است.
طوراني با بيان اينکه هاشمي از سعه صدر بالايي برخوردار است, گفت: بحث علي مطهري مبني بر انتقاد ناپذيري هاشمي به هيچ وجه درست نيست.
وي افزود: هاشمي با وجود اينکه در انتخابات مجلس ششم راي نياورد, اما از سياست کناره‌‏گيري نکرد و انتقاد مردم را نيز پذيرفت.
عضو حزب اعتدال و توسعه مسائل نسبت داده شده در نامه علي مطهري به فرزندان هاشمي را نادرست دانست و خاطر نشان کرد: اگر چه فرزندان هاشمي در مسائل اقتصادي فعال هستند اما هيچ کدام کارنامه منفي ندارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

طوراني با بيان اين که جناح راست سنتي به دليل نداشت نامزد مناسب در صدد تخريب شخصيت‌‏هاي سياسي است، تصريح کرد: از دلايل فرافکني علي مطهري اين است که جناح راست سنتي کانديداي هم وزن هاشمي براي شرکت در انتخابات ندارد.
وي در پايان خاطر نشان کرد: به نظر ما حضور هاشمي رفسنجاني در انتخابات ضرورتي تاريخي است.

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005