Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 21 مهر 1383

باهنر در گفتگو با "مهر": با هاشمی رفسنجانی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری گفتگو کرده ام

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین از گفتگو و رایزنی خود با هاشمی رفسنجانی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
محمد رضا باهنر روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار سیاسی"مهر" افزود: در دیدار که با وی داشتیم بحث هایی در خصوص مساله انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد و از وی در خصوص حضورشان در انتخابات سوال کردیم.

وی خاطرنشان کرد: وی تصمیم به حضور در انتخابات ندارد مگر اینکه همه ازوی دعوت کنند تا موضوع خاصی پیش آید و برایش تکلیف شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

باهنر تاکید کرد: هاشمی رفسنجانی به طور یقین در شرایط بسیار استثنایی امکان دارد در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حضور یابد اما بعید می دانم چنین شرایطی پیش آید.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:مجلس به طور مستقیم در خصوص انتخابات ریاست جمهوری اظهارنظر نخواهد کرد اما ممکن است نمایندگان هر کدام نظرات خود را اعلام کنند.

وی تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری کاملا با بحث های فراکسیونی داخل مجلس مرتبط نیست و در این فراکسیون ها سعی خواهیم کرد بیشتر مسایل مربوط به مجلس را بررسی کنیم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20433

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'باهنر در گفتگو با "مهر": با هاشمی رفسنجانی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری گفتگو کرده ام' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005