Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 26 شهریور 1383

‌‏رفسنجاني: اگر به نتيجه برسند كه بهترين هستم براي حضور درانتخابات رياست‌‏جمهوري تصميم مي‌‏گيرم، ايلنا

مداراي ما تا جايي است كه از مسير اصلي و حق مسلم خود منحرف‌‏مان نكنند

تهران- خبرگزاري كار ايران
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اگر جامعه، شخصيت‌‏ها و صاحب‌‏نظران به اين نتيجه برسند كه بهترين هستم براي حضور در انتخابات رياست‌‏جمهوري تصميم‌‏گيري خواهم كرد.
به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري كار ايران ( ايلنا )، علي‌‏اكبر هاشمي‌‏رفسنجاني در پايان سفر به مشهد مقدس و در جمع خبرنگاران در خصوص احتمال نامزدي خود براي نهمين دوره انتخابات رياست‌‏جمهوري با بيان اينكه زماني تصميم مي‌‏گيرم كه جامعه احساس كند بهترين هستم، گفت: هنوز تصميمي براي شركت در انتخابات رياست‌‏جمهوري نگرفته‌‏ام زيرا ترجيح مي‌‏دهم افراد ديگري بيايند چرا كه به‌‏زعم خود، فكر مي‌‏كنم آدم‌‏هاي فوق‌‏تر از من نيز در كشور هستند.
وي افزود: ما هنوز تا انتخابات وقت داريم و بايد صبر كنيم و ببينيم عنصر مقبولي كه هم مردم و هم ما بپسنديم پيدا شود و يا از افرادي كه در حال حاضر مطرح هستند و يا افراد ديگري كه آمادگي دارند وارد عرصه شوند.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام تأكيد كرد: منظور من، رسيدن به شرايطي است كه آدم به احساس واقعي برسد كه هم جامعه و هم شخصيت‌‏هاي صاحب‌‏نظر كشور فكر كنند كه اين كار را من مي‌‏توانم انجام دهم و يا از ديگران بهتر مي‌‏توانم انجام دهم.
هاشمي در خصوص فعاليت‌‏ها و موضع‌‏گيري‌‏هاي گروه‌‏هاي سياسي در خصوص انتخابات آينده رياست‌‏جمهوري گفت: اين كارها بايد انجام شود زيرا مردم بهتر مي‌‏توانند براي سرنوشت خود تصميم بگيرند به شرط آنكه تنها با نيت آشنا كردن مردم باشد و نه چيز ديگر.
وي در خصوص پرونده هسته‌‏اي ايران گفت: ما از سياست‌‏مداراي خود هيچ وقت جدا نمي‌‏شويم ولي اين به معني بازگشت از راه‌‏مان نيست و اين مدارا تا جايي است كه ما را از مسير اصلي و حق مسلم خودمان منحرف نكنند زيرا ما از دست‌‏يابي به حق‌‏مان كوتاه نمي‌‏آييم و در اين زمينه نيز در آستانه رسيدن به نتايج كامل هستيم.
وي گفت: كساني كه در حال حاضر درباره ما اين‌‏چنين موضع مي‌‏گيرند تا چند وقت ديگر مجبور خواهند شد تا يك قدم به عقب بگذارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس مجمع تشخيص مصحلت نظام در خصوص تعامل با كشورهاي جنبش عدم‌‏تعهد در نشست شوراي حكام، گفت: اين مسأله طبيعي است كه جاي ما در ميان كشورهاي غير متعد است چرا كه در اردوگاه استكباري جاي نداريم و در قانون اساسي نيز چنين تنظيم شده و در مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز بر اين اساس عمل مي‌‏شود.
وي تأكيد كرد: ما بناي تنازع با كسي را نداريم و تنها خواستار احقاق حقوق خود هستيم و براي رسيدن به آن مقاومت مي‌‏كنيم.
وي در خصوص سرنوشت برنامه چهارم گفت: هنوز منتظر تفاهم شوراي نگهبان و مجلس هستيم و با آقاي جنتي نيز صحبت كرده‌‏ام تا مجلس و شوراي نگهبان اين مسأله را با تفاهم حل كنند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20414

فهرست زير سايت هايي هستند که به '‌‏رفسنجاني: اگر به نتيجه برسند كه بهترين هستم براي حضور درانتخابات رياست‌‏جمهوري تصميم مي‌‏گيرم، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005