Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 24 شهریور 1383

مجيد انصاری: صدا و سيما فرهنگ عوام گرايی مبتذل و سطحی را ترويج می کند، روزنامه ايران

گروه سياسی: «مجيد انصاری» عضو مجمع روحانيون مبارز اعلام کرد: حمايت از کانديداتوری مهندس «ميرحسين موسوی» يک تاکتيک مقطعی و سياسی نيست.به گزارش ايرنا، وی که در اردوی ساليانه دفتر تحکيم وحدت (طيف شيراز) در دانشگاه بين المللی امام خمينی قزوين سخن می گفت، افزود: برخی نامزدی موسوی برای انتخابات رياست جمهوری را يک بدل و ترفند سياسی دانستند که اين گفته در واقع اهانت به مجمع روحانيون مبارز، موسوی و توهين به آگاهی مردم است.انصاری درباره صدا و سيما گفت: صدا و سيما فرهنگ عوام گرايی مبتذل و سطحی را ترويج می کند.وی با اشاره به سخنرانی پخش شده از تلويزيون در روز ولادت حضرت علی (ع)، اين سخنان را ترويج مداحی گری و سازماندهی دروغها و خرافات برای محفل گرايی دانست و اظهار داشت: مسؤولان صدا و سيما بايد از مردم عذرخواهی کنند.انصاری با گرامی دانستن جامعه بزرگ مداحان اهل بيت و انتقاد از برخی از مداحان بی سواد خاطرنشان کرد: صدا و سيما از برخی از مداحانی که با ترويج خرافه گری به عوام گرايی می پردازند، چهره سازی می کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20407

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مجيد انصاری: صدا و سيما فرهنگ عوام گرايی مبتذل و سطحی را ترويج می کند، روزنامه ايران' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005