Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 24 شهریور 1383

ناصر قوامي: ياس و نااميدي در مردم ايجاد شده و پيش از 60 درصد انگيزه‌اي براي شركت در انتخابات ندارد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي
يكي از نمايندگان دوره‌ي پيشين مجلس شوراي اسلامي معتقد است: فضاي سياسي كشور در حال حاضر بسيار راكد است و هيچ جنب و جوشي براي انتخابات رياست‌جمهوري در آن وجود ندارد.

ناصر قوامي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اين مساله را با رد صلاحيت‌هاي صورت گرفته در انتخابات مجلس هفتم مرتبط دانست و افزود: به نظر من ياس و نااميدي در مردم ايجاد شده و پيش از 60 درصد انگيزه‌اي براي شركت در انتخابات ندارد.

وي آمدن شخصيت‌هاي فرهيخته كشور به ميدان و عدم رد صلاحيت شدن اين افراد را تنها راهي كه فضاي كشور را با نشاط كند، دانست و ابراز عقيده كرد: البته به نظر من اتفاق انتخابات مجلس هفتم در انتخابات رياست جمهوري نيز تكرار خواهد شد، زيرا محافظه‌كاران رييس‌جمهوري مانند رييس مجلس هفتم مي‌خواهند.

وي با اشاره به هزينه‌هاي فعاليت‌هاي سياسي، گفت: امروز فضا به گونه‌اي شده كه كسي حاضر نيست با هزينه‌هاي بالاي آزادي به حقوق اساسي مردم كمك كند. در مطبوعات نيز هرچند ركن چهارم دموكراسي هستند ولي هزينه‌هاي سنگين فعاليت‌هاي سياسي سبب شده تا خودشان دست به خودسانسوري بزنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20406

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ناصر قوامي: ياس و نااميدي در مردم ايجاد شده و پيش از 60 درصد انگيزه‌اي براي شركت در انتخابات ندارد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005