Click for Amazing Phone Card








جمعه 20 شهریور 1383

بیانیه جمعي از طلاب حوزه علميه قم علیه میرحسین موسوی، امروز

اطلاعيه اي با عنوان "بيانيه شماره 32 جمعي از طلاب و فضلاي حوزه علميه قم" خطاب به امت حزب الله قم توزيع گرديد.

در اين اطلاعيه به مساله نامزدي آقاي ميرحسين موسوي و راي اعتماد مجلس به وزير رفاه و تامين اجتماعي اشاره گرديده و رويه مجلس مورد انتقاد قرار گرفته است.

در قسمت هايي از اين اطلاعيه آمده است: حزب مشاركت و سازمان مجاهدين پس از شكست سخت در انتخابات مجلس هفتم، براي بازسازي و احياي روحيه اصلاح طلبان به حربه هايي متوسل شده اند تا خود را از انقراض حتمي و نابودي هميشگي نجات دهند.

در حالي كه هنوز بيش از دو ماه تا انتخابات رياست جمهوري باقي است، طراحان جبهه دوم خرداد براي ايجاد وفاق در ميان اعضاي خود و دادن روحيه به آنها تبليغات زودهنگام با احتمال كانديداتوري ميرحسين موسوي مطرح كرده اند در حالي كه هر كس از كمترين آگاهي سياسي برخوردار باشد مي داند كه اين يك پروژه سياسي است و قطعا ايشان وارد ميدان نخواهند شد.

مگر آقاي ميرحسين موسوي حاضر مي شوند كه جبهه اي در پشت سر ايشان قرار گيرد كه از حزب مشاركت لائيك و سازمان مجاهدين حامي آقاجري مرتد و اهانت كننده به مقدسات در آن قرار دارند تا نهضت آزادي دشمن امام خميني، آقاي ميرحسين موسوي به خوبي مي داند در صورت حمايت چنين جبهه‌اي از ايشان مردم هرگز به او راي نخواهند داد.

از اين رو هرگز در اين ميدان وارد نخواهند شد. در ادامه اين اطلاعيه آمده است: در اين شرايط قطعا حزب مشاركت و دولت خاتمي بيكار نخواهد نشست زيرا مي دانند كه موفقيت مجلس هفتم كليد رياست جمهوري را نيز به دست اصولگرايان خواهد سپرد چنانكه موفقيت شوراهاي شهر از جمله تهران و شهردار موفق تهران كليد مجلس را به آبادگران مومن سپرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از اين رو براي به هم ريختن مجلس و ايجاد خلل در تصميمات تحول آفرين آنها و حتي در جهت تصميم‌سازي براي آنها تمام تلاش خود را بكار گرفته و خواهند گرفت.

بي جهت نيست كه پس از شكل گيري مجلس هفتم، ده ها نشريه ديگر پا به عرصه وجود گذاشته و با ديگر نشريات اصلاح طلب همنوا شده اند، گاه سخن از طرح سازماندهي استفاده از ماهواره مي‌زنند تا اذهان نمايندگان را به اين سمت سوق دهند و از مسائل اصلي مردم منحرف سازند گاه در مطبوعات اين چنين مطرح مي كنند كه چنانچه وزيري از وزراي خاتمي را استيضاح كنيد مردم نسبت به مجلس و اصولگرايان نااميد شده و مي گويند اينها هم مثل مجلس ششم به دنبال تنش هستند در نتيجه از انتخابات رياست جمهوري باز خواهيد ماند، و گاه از تعامل كامل با دولت سخن مي‌گويند اين گونه تحركات و نوشتجات بر روي اذهان برخي نمايندگان بي تاثير نبوده و در نتيجه آنها را نسبت به آنچه به آن سوگند ياد كرده اند منفعل ساخته است. اين اطلاعيه سپس مي‌افزايد: خوشبختانه اكثريت نمايندگان اصولگراي مجلس مقابل اين گونه تحركات ايستاده اند ولي مع‌الاسف گروهي از نمايندگان كه به اسم اصولگرايي به مجلس راه يافته‌اند فريب خورده و در كنار "اقليت اصلاح‌طلب" براي مجلس مشكل ساز شده اند.

آراي بسيار كم آقاي شريف‌زادگان 133 راي كه با اختلاف 3 راي به وزارت رفاه راه يافت حاكي از اين واقعيت است. متاسفانه از ميان فريب خوردگان نام نماينده قم دكتر ميرمحمدي به چشم مي‌خورد كه با تشكيل فراكسيون "وفاق و كارآمدي" درصدد ايجاد اختلاف در ميان صفوف اصولگرايان برآمده و در ماجراي راي به شريف زادگان نقش اصلي را ايفا كرده است. درست شبيه ضربه‌اي كه طه هاشمي در زمان حساس استيضاح مهاجراني در مجلس پنجم به ملت وارد ساخت و اين عنصر ناپاك را براي مدتي ديگر بر فرهنگ و دين اين ملت حاكم ساخت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20402

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بیانیه جمعي از طلاب حوزه علميه قم علیه میرحسین موسوی، امروز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005