Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 11 شهریور 1383

منتجب‌نيا: ميرحسين موسوي روح جديدي در كالبد اصلاحات خواهد دميد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - زنجان
سرويس سياسي

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نيا، وجود برخي از محدوديتها را از عوامل اصلي عملي‌نشدن بخشي از ايده‌هاي خاتمي دانست و گفت: خاتمي در تحقق موازنه‌ي قدرت در بخشي از ايده‌هاي خويش ناكام ماند، ولي اين به معناي ضعف وي در اداره‌ي جامعه نبود، بلكه محدوديتها و واقعيات موجود چنين موانعي را در برابر وي ايجاد كرد.

عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس سياسي ايسنا در زنجان با بيان اين مطلب تصريح كرد: من ضمن اينكه آقاي خاتمي را موفق‌ترين رييس‌جمهور و دولت وي را مقتدرترين دولت پس از انقلاب اسلامي مي‌دانم، در عين حال معتقدم اگر {اين دولت} بازوان قدرتمندتري داشت، مي‌توانست موفقيت بيشتري را به‌دست آورد.

عضو مجمع روحانيون مبارز در ادامه درباره‌ي حضور مهندس ميرحسين موسوي در عرصه‌ي انتخابات رياست‌جمهوري اظهار داشت: تنها گزينه‌ي ما در حال حاضر، مهندس موسوي است و تمام تلاش خود را براي دستيابي به اين هدف به كار خواهيم گرفت . اگر وي در اين عرصه حضور يابد آرايش سياسي موجود آشفته مي‌شود و معادلات جناح منتقد به هم مي‌ريزد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

منتجب‌نيا خاطرنشان ساخت: ما معتقديم با حضور مهندس موسوي در انتخابات نظام در راه تثبيت بهتر حركت مي‌كند و روح جديدي در كالبد اصلاحات دميده مي‌شود.

وي ابراز عقيده كرد كه در صورت عدم حضور مهندس موسوي شاهد انتخاباتي كم‌رونق همچون انتخابات اخير خواهيم بود كه به زعم وي يك اقليت محدود وارد صحنه و بيشترين ضربه به حيثيت نظام و نيز ملت وارد مي‌شود.

منتجب‌نيا در پايان با اشاره به اينكه ديگر افراد مطرح‌شده در ارتباط با كانديداتوري رياست‌جمهوري فاقد قدرت لازم براي جذب مردم به صحنه هستند، يادآور شد: جناح منتقد دولت خاتمي نمي‌تواند كانديداي جذاب و مردمي را وارد صحنه كند تا بدين‌وسيله مشاركت حداكثري مردم را تضمين نمايد؛ خصوصا اگر نسبت به كانديداها تنگ‌نظرانه برخورد شود، ما سرنوشت نامطلوبي را پيش روي خواهيم داشت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20394

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'منتجب‌نيا: ميرحسين موسوي روح جديدي در كالبد اصلاحات خواهد دميد، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005