سه شنبه 6 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحيمی، معاون اول احمدی نژاد: فساد اداری از ابتدای دولت نهم کاهش يافته است، ايسنا

معاون اول رييس‌جمهور تاکيد کرد: تا خشکيده شدن کامل فساد اداری بايد مبارزه کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدرضا رحيمی در جلسه روز دوشنبه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، خدمت به مردم را بالاترين افتخار کارگزاران نظام دانست و گفت: اگرچه کاهش چشمگير فساد اداری خوشايند است، اما بايد تا خشکيده شدن کامل آن مبارزه کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين جلسه معاون توسعه مديريت و سرمايه انسانی رييس‌جمهور با ارائه گزارشی از اطلاعات مربوط به مفاسد اداری، اجرای طرح‌هايی مانند دولت الکترونيک، واگذاری‌های اصل ۴۴، گسترش نظارت بر ادارات و سياست‌گذاری‌های دولت نهم و دهم را در ارتقاء سلامت اداری کشور موثر دانست.

نتايج يک نظرسنجی از سه هزار نفر مردم سراسر کشور در خصوص سلامت اداری نشان می‌دهد از ديدگاه عموم مردم فساد اداری از ابتدای دولت نهم کاهش عمومی داشته است.

بازکاوی نتايج اين پژوهش که در جلسه مبارزه با مفاسد اقتصادی که عصر دوشنبه به رياست معاون اول رييس‌جمهور برگزار شد همچنين نشان می‌دهد که ميزان رضايت مردم از خدمات دستگاه‌های دولتی و اکرام ارباب رجوع روند صعودی داشته است.

از ابتدای دولت نهم تاکنون ۷۰ جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکيل شده است که از اين تعداد ۲۴ جلسه در يک سال اخير به رياست معاون اول رييس‌جمهور بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016