سه شنبه 6 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

انتقال بهزاد کردستانی، شاعر و نويسنده کُرد، از سلول انفرادی به بيمارستان، رهانا

بهزاد کردستانی شاعر بازداشت شده کرد از سلول انفرادی به بيمارستان منتقل شد.


بهزاد کردستانی شاعر و نويسنده کرد که ۳۳ روز پيش از سوی نيروهای اطلاعات شهر مريوان دستگير شده بود به بيمارستان منتقل شد.
به گزراش منابع خبری کردی، چند روز پيش بهزاد کردستانی، شاعر و فعال فرهنگی کرد بر اثر يک اعتصاب غذای چند روزه دچار ضعف شده به بيمارستان منتقل شده است. تا انتشار اين خبر از وضعيت جسمانی و محل نگهداری وی پس از انتقال به بيمارستان اطلاعی در دست نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بهزاد کردستانی ۳۳ روز پيش به دلايلی نامعلوم از سوی نيروهای اطلاعات شهرستان مريوان دستگير و قرار بازداشتی به مدت يک ماه برای وی صادر شد که مدت آن از ۲۵ شهريور ماه جاری تمام شده و از آن تاريخ به بعد در بلاتکليفی به سر می برد.
نزديکان بهزاد کردستانی می گويند که تا اين لحظه آقای کردستانی وکيل ندارد، اما رايزنی‌ها برای اخذ وکيل طی روزهای گذشته آغاز شده و به زودی يکی از وکلای ايرانی مسوليت دفاع از پرونده وی را به عهده می گيرد.
گفته می‌شود اين شاعر کرد که از زمان بازداشت تاکنون در سلول انفرادی اداره اطلاعات شهرستان سنندج در بازداشت به سر می برد، از بيماری‌های گوارشی و کمردرد مزمن رنج می برد.
قبل از بهزاد کردستانی، نقاش و کارگردان کرد مختار هوشمند نيز دستگير شده بود که اخير به ۱۶ سال زندان از سوی دادگاه انقلاب مريوان محکوم شده است.
همچنين ۲۰ روز پيش عزيز ناصری نويسنده و دبير دبيرستانهای مريوان در حراست آموزش و پرورش مريوان دستگير و از ان تاريخ تاکنون در زندان اطلاعات سنندج بازداشت و تاکنون از علت دستگيری وی خبری در دست نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016