سه شنبه 30 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی‌رفسنجانی در ديدار خانواده زندانيان: خواسته‌های شما را خدمت رهبری پيگيرم، ايسنا

ـ ايشان دستورات مناسبی صادر کرده بودند که می‌تواند بسياری از مشکلات را رفع کند

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام ابراز اميدواری کرد که با صبر و متانت و اجرای عدالت و قانون اسلامی برخی مشکلات رفع شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا) آيت‌الله هاشمی رفسنجانی در ديدار جمعی از خانواده‌های زندانيان با توصيه اين خانواده‌ها به صبر و اميدواری، تأکيد کرد: آزادی و عدالت از مهمترين اهداف در نظام جمهوری اسلامی است و قطعاً برخی کاستی‌ها مانع از رسيدن به اين اهداف والا نخواهد بود.

وی با استماع سخنان حاضران، گفت: اگر بخواهم خواسته شما را به مأموران منتقل کنم مطمئن نيستم جواب مساعد بگيرم و شايد نتيجه عکس بدهد. ولی خواسته‌های شما را خدمت رهبری پيگيرم و اميدوارم بی‌نتيجه نباشد. مقام معظم رهبری درخصوص اعمال قانون و تسريع در رسيدگی و حقوق قانونی آن‌ها در زندان دستورات مناسبی صادر کرده بودند که می‌تواند بسياری از مشکلات حاضر را رفع نمايد.

در اين ديدار خانواده زندانيان به بيان برخی مسائل و مشکلات در روند پيگيری حقوق‌ آن‌ها پرداختند و خواستار رسيدگی عادلانه به پرونده متهمان و حقوق آن‌ها در زندان و همچنين تحقيق نهادهای مسوول به روند محاکمات انجام شده، گرديدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016