سه شنبه 30 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استفاده از مچ بند سبز، علت ضرب و شتم ابوالفضل عابدينی، هرانا

خبرگزاری هرانا – ابوالفضل عابدينی روزنامه نگار و فعال حقوق بشر در زندان کارون اهواز به شدت از سوی دو تن از مسئولين زندان به دليل استفاده از مچ بند سبز مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، روز جمعه ۲۶ شهريور ماه دو تن از مسئولين زندان کارون اهواز به نامهای قلندری و ورمزياری در پی مشاهده مچ بند سبز رنگ بر روی دست ابوالفضل عابدينی ضمن توهين اقدام به ضرب و شتم شديد وی در محوطه زندان کردند، به طوری که آثار ضرب و شتم در بدن اين زندانی به راحتی قابل مشاهده است.

قلندری يکی از مسئولين در حين ضرب و شتم اين روزنامه نگار در بند که از درج اخبار و گزارشات در خصوص اعمال فشار و محدوديت برای وی در رسانه ها خشمگين شده بود از ابوالفضل عابدينی خواست برای پايان ضرب و شتم، از وی طلب بخشش نمايد.

لازم به يادآوريست پيشتر نيز اين فعال حقوق بشر در حين بازداشت در ۱۱ اسفند ماه سال گذشته به شدت از سوی ماموران امنيتی به دليل مقاومت در برابر بازداشت مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود.

اعمال فشار بر ابوالفضل عابدينی از بدو ورود اين زندانی به زندان کارون اهواز روند صعودی طی کرده و نامبرده از حقوق يک زندانی نيز برخوردار نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016