پنجشنبه 3 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمد اشرفی، فعال کارگری و عضو کميته پيگيری بازداشت شد، دانشجويان سوسياليست

بنابر گزارش رسيده به سايت دانشجويان سوسياليست، محمد اشرفی فعال کارگری و عضو کميته پيگيری پس از آنکه در تاريخ ٣١/٣/١٣٨٩ به شعبه ٣ بازپرسی دادگاه انقلاب احضار و و در روز سه شنبه پس از مراجعه به شعبه مذکور، دستگير و به مکان نامعلومی انتقال داده شده است.
بنابر گزارش دريافتی در تاريخ ٣١/٣/١٣٨٩ محمد اشرفی عضو کميته پيگيری برای ايجاد تشکل کارگری از طريق تلفنی به شعبه ٣ بازپرسی دادگاه انقلاب احضار شد که بايد خود را روز سه شنبه ١/۴/١٣٨٩ به شبعه فوق معرفی کند احضار فوق مربوط به پرونده ٢٢بهمن اين فعال کارگری است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محمد اشرفی پس از آنکه روز سه شنبه مورخ ١/۴/١٣٨٩ به شعبه ۳ بارسی دادگاه انقلاب مراجعه کرده بود، دستگير و از آنجا به مکان نامعلومی انتقال داده شده است. بنابر گزارشات دريافتی تاکنون از سرنوشت و مکان نگهداری وی خبری در دست نيست.
لازم به ذکر است محمد اشرفی پيش تر در پی مراسم بزرگداشت روز جهانی کارگر در پارک لاله در سال ۸۸ بازداشت شده بود و پيش تر بابت اين اتهام به تحمل يکسال حبس تعزيری از سوی دادگاه انقلاب شهر تهران محکوم شده بود.
خبر دستگيری محمد اشرفی در حاليست که طی روزهای اخير فعالين کارگری از سوی نيروهای امنيتی و حاميان سرمايه تحت فشارهای شديد قرار گرفته اند، که تعدادی از فعالين کارگری به بهانه های واهی و مختلف روانه بازداشت و زندانهای نگهبانان سرمايه ميشوند و بيش از هميشه تحت فشار و تهديد قرار ميگيرند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016