شنبه 8 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد در ديدار سيد حسن نصرالله: اگر رژيم صهيونيستي دست به ماجراجويي‌هاي جديد بزند بايد به كلي ريشه‌كن شود، ايلنا

رييس جمهور در ديدار دبيركل حزب الله لبنان آخرين مسائل مهم منطقه ،لبنان و تهديدات اخير رژيم صهيونيستي را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.
به گزارش ايلنا، محمود احمدي‌نژاد در ديدار سيد حسن نصرالله دبيركل حزب‌الله لبنان و هيأت همراه اظهار داشت:رژيم صهيونيستي از مقاومت ،مردم لبنان و منطقه در هراس است و تهديدات اخير اين رژيم جعلي نيز نشان از ضعف آنها دارد.

رييس جمهور با بيان اينكه هر چه به جلو مي‌رويم ملت‌هاي آزاده و منطقه به پيروزي نزديك مي‌شوند بر ضرورت حفظ آمادگي در مقابل تهديدات احتمالي رژيم صهيونيستي تأكيد كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي تصريح كرد: ملت ايران در كنار مقاومت و ملت‌هاي منطقه قرار دارد و اگر رژيم صهيونيستي اشتباهات گذشته خود را تكرار كند و دست به ماجراجويي‌هاي جديد بزند بايد به كلي ريشه‌كن شود و منطقه براي هميشه از شر آنها نجات پيدا كند.

رييس جمهور تأكيد كرد:وعده الهي نابودي رژيم جعلي و جنايتكار صهيونيستي است و پيروزي بزرگ نزديك است.

سيد حسن نصرالله دبير كل حزب الله نيز در اين ديدار ضمن ارائه گزارشي از مسائل مربوط به لبنان و تهديدات رژيم صهيونيستي بر آمادگي مقاومت و ملت لبنان تأكيد كرد و اظهار داشت:مطمئن هستم تهديدات رژيم صهيونيستي نتيجه‌اي نخواهد داشت و در هر شرايطي كاري از پيش نخواهد برد و مقاومت لبنان ترسي از اين تهديدات ندارد.

دبيركل حزب الله لبنان ادامه داد: رژيم صهيونيستي در شرايطي قرار ندارد كه بتواند جنگ جديدي را آغاز كند و تنها قصد به راه انداختن جنگ رواني و ايجاد رعب و وحشت در منطقه دارد.

در پايان سيد حسن نصرالله به همراه احمدي‌نژاد در ضيافت شام بشار اسد رييس جمهور سوريه شركت كردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016