سه شنبه 4 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لغو نشست با سفير ايران در برلين، اطلاعيه کميته دفاع از زندانيان سياسی ايران و کانون پناهندگان سياسی ايران در برلين

يک پيروزی ديگر برای اپوزيسون ايرانی خارج از کشور
نشست مشترک عليرضا شيخ عطار سفير جمهوری اسلامی ايران در آلمان و اميد نوری پور نماينده حزب سبزها ی آلمان در برلن لغو شد!


نشست مشترک عليرضا شيخ عطار سفير جمهوری اسلامی و اميد نوری پور نماينده حزب سبزها در مجلس آلمان که قرار بود فردا ، ٢٤ فوريه تحت عنوان " موقعيت منطقه ای جمهوری اسلامی ايران ، سياست امنيتی آن و موضع آلمان" برگزار شود، يک روز قبل ار برگزاری آن از طرف برگزارکننده آن يعنی جامعه المانی آتلانتيک لغو شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين اولين بار نيست که ايرانيان معترض و مخالف جمهوری اسلامی ، برگزارکنندگان نشست های مشترک با سفير جمهوری اسلامی را مجبور به لغو اينگونه جلسات نموده اند. اين نشست که اساسا قرار نبود به موضوع حقوق بشردر ايران بپردازد ، در شرايطی برگزار بايد می شد که دهها تن به جرم مخالفت با سيستم سرکوب و اعدام به اعدام محکوم شده، و بيش از صد تن به دنبال اعتراضات خيابانی در مقابل چشمان جهانيان به گلوله بسته شده و يا در اثر شکنجه در زندانهای علنی و مخفی رژيم به قتل رسيده اند و دها تن به جرم محاربه در زندان های ايران در شرايط بسياربدی در اسارت هستند.

ما اجازه نمی دهيم که نمايندگان رژيمی که بيش ازسه دهه ، اعدام ، سنگسار،شکنجه ، دستگيری فعالين حقوق زنان، سرکوب دانشجويان و اقليت های ملی و مذهبی را در دستور کار خود قرار داده ، حجاب اجباری را بر زنان ايران تحميل نموده ، کارگران را دسته دسته دستگيرو روانه زندان می نمايد و تجمع خانواده آنان را به خون می کشد، در مجامع بين المللی حضور يابند. ما در آينده نيز مانع از هرگونه تلاشی خواهيم شد که برای تامين منافع سياسی و اقتصادی خود با جنايتکاران رژيم اسلامی ايران بر سر ميزهای بحث و گفتگو و مذاکره می نشينند.

سران رژيم جمهوری اسلامی ايران بايد به جرم جنايات عليه بشريت محاکمه شوند.

(کميته دفاع از زندانيان سياسی ايران و کانون پناهندگان سياسی ايران در اعتراض به اين نشست به يک آکسيون اعتراضی را فراخوانده بودند که عليرغم لغواين نشست برگزار می شود

کميته دفاع از زندانيان سياسی ايران- برلن
کانون پناهندگان سياسی ايران – برلن

زمان: چهار شنبه، ٢٤ فوريه٢٠١٠ ساعت ١٥
مکان:
Besucherzentrum
des Presse-und Informationsamtes der Bundesregierung
Reichstagufer14
10117 Berlin

به فراخوان ما در اين رابطه توجه کنيد:
http://www.roshangari.net/as/sitedata/20100222093250/20100222093250.html


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016