جمعه 13 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه جبهه ملی ايران – اروپا (آلمان) به‌مناسبت ۱۶ آذر

اطلاعيه مطبوعاتی
شانزدهم آذر روزدانشجو
روز برافراشته شدن پرچم آزادی و آزاديخواهی


هموطنان ارجمند!
بار ديگر در آستانه فرا رسيدن ۱۶ آذر ، روز ملی دانشجو در ايران هستيم.روزی که يادآور جدال تاريخی دانشجويان آزادی خواه عليه استبداد گذشته و موجود ميباشد. جنبش وسيع دانشجوئی امسال و حضور مصمم آن در اعتراضات گسترده چند ماه اخير نشانگر تداوم و مقاومت دانشجويان در سراسر کشور است. امروز دانشجويان ايرانی در سراسر گيتی نماد فداکاری و آزادی خواهی ملت ايران هستند و با مبارزات بدون وقفه خود عليه ارتجاع و استبداد ،حکومت اسلامی را به چالش کشانده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هموطنان ارجمند !
۱۶ آذر امسال دانشجويان سبز مقيم شهر کلن ضمن احساس همدردی و همبستگی با همرزمان خود در ايران ، مراسمی با ياد دانشجويان دربند و شهيدان راه آزادی برگزار می کنند تا از دانشگاه کلن ( آلمان ) صدای پر طنين اعتراض آميزدانشجويان مقيم کشور را به گوش جهانيان برسانند.
جبهه ملی ايران- اروپا (آلمان ) ضمن گرامی داشت شهدای جنبش ضد ديکتاتوری دانشجويی و ابراز همبستگی و همدردی با تمامی دانشجويان که مورد تعرض حکومت اسلامی قرار گرفته اند ، معتقد است که جنبش آزادی خواهانه مردم ايران تا دستيابی به آزادی و دموکراسی از پای نخواهند نشست . ما بدينوسيله از هموطنان مقيم آلمان دعوت می کنيم که با شرکت و حضور خود در اين مراسم همراه و همگام با دانشجويان مبارز و آزاديخواه کشورمان باشيم.

پاينده ايران
روابط عمومی جبهه ملی ايران – اروپا (آلمان)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016