سه شنبه 26 آبان 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد صدر حاج سيد جوادی در گفتگوی با مهدی کروبی خواستار پيگيری تشکيل جبهه مدافعان منافع ملی عليه اقتدارگرايان شد، ميزان نيوز

ميزان: روز گذشته احمد صدر حاج سيدجوادی در تماس تلفنی با حجه السلام کروبی در مورد مسائل جنبش سبز گفتگو کرد.
در اين گفتگو حجه السلام کروبی ضمن ارائه اخباری از حملات مختلف گروه های فشار و شبه نظامی به مردم در جريان تجمعات روز ۱۳ آبان نسبت به گسترش اينگونه برخوردها ابراز تاسف نمود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر صدر نيز ضمن تقدير از حضور و پايداری شيخ اصلاحات در کنار مردم در جريان حوادث اخير برخوردهای انجام شده و حملات نسبت به وی و همچنين ممانعت از حضور مهندس موسوی در جمع مردم را ناشی از ضعف اقتدارگرايان و واکنش آنها به محبوبيت رهبران جنبش سبز دانست.
اولين وزير کشور جمهوری اسلامی ايران همچنين در اين گفتگو با تاکيد بر اهميت اتحاد و موضع گيری هماهنگ مهندس مير حسين موسوی و حجه السلام اسلام کروبی بر لزوم تشکيل جبهه ای فراگير از کليه معتقدان به منافع ملی در مقابل اقتدار گرايان تاکيد کرد.
وزير اسبق دادگستری همچنين بر لزوم توجه هرچه بيشتر به پيگيری حقوق آسيب ديدگان حوادث اخير و خانواده آنان از آقای کروبی خواستند با هماهنگی مهندس موسوی عليرغم فشارهای وارده مجدداً کميته پيگيری مسائل آسيب ديدگان حوادث اخير را احيا نمايند.
عضو شورای انقلاب همچنين با تاکيد بر لزوم گسترش جبهه اصلاح طلبان و تحول خواهان به همه فعالين سياسی و اجتماعی که به منافع ملی و همچنين مبارزه اصلاح طلبانه و مسالمت آميز پايبندی دارند، از آقای کروبی خواستند تا در جلسات آينده رهبران جنبش سبز تشکيل جبهه ای از مدافعان منافع ملی عليه اقتدارگرايی را بررسی کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016