پنجشنبه 2 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد به خبرنگار آمريکايی: دستگاه قضايی در ايران تحت شرايط سياسی تصميم نمی گيرد، فارس

احمدی نژاد پس از سئوالی در باره ندا آقاسلطان، عکس مروه الشربيني را نشان داد و گفت: شما اين عکس را مي شناسيد؟

خبرگزاری فارس: رئيس‌جمهوری اسلامی ايران در پاسخ به سوال خبرنگار آمريکايی درباره ندا آقاسلطان، با نشان دادن عکسی، تناقض رفتاری غرب را برملا کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به نيويورک، در جريان مصاحبه خبرنگار شبکه سی بی اس آمريکا با رئيس‌جمهور کشورمان، اين خبرنگار درباره کشته شدن افرادی در ايران در حوادث پس از انتخابات از جمله ندا آقاسلطان سوالی را مطرح کرد.
احمدی‌نژاد پس از شنيدن اين سوال، عکسی از مروه الشربينی شهيده حجاب را به اين خبرنگار و دوربين نشان داد و گفت: شما اين عکس را می شناسيد؛ وی دو ماه قبل وقتی از مردی که او را مورد تعرض قرارداده بود به دادگاه آلمان شکايت کرد در همان دادگاه توسط خود متهم با ضربات متعدد چاقو به شهادت رسيد.
احمدی‌نژاد افزود: خبر اين حادثه ده روز از افکار عمومی مخفی ماند و قبل از کشته شدن خانم ندا آقاسلطان بوده است. چرا اين حادثه در رسانه های غربی انعکاس نيافت؟
رئيس‌جمهوری اسلامی ايران درباره کشته شدن نداآقاسلطان گفت: اگر در ايران تخلفی از سوی مأمورين اتفاق افتاده باشد با آن برخورد می‌شود و دستگاه قضايی در ايران تحت شرايط سياسی تصميم نمی گيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016