جمعه 27 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش ديگر ادوارنيوز از راهپيمايی امروز: هجوم به معترضان با گاز اشک آور و باتوم در خيابان های کشاورز، مطهری، ولی عصر، طالقانی و آزادی

ادوارنيوز: گزارش ها از تهران حاکی است در جريان تظاهرات امروز معترضان به نتايج انتخابات نيروهای انتظامی و لباس شخصی ها در چند نقطه از تهران با شيلک گاز اشک آور و باتوم با مردم درگير شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ادوارنيوز، درحالی که راهپيمايان حدفاصل ميدان هفت تير تا مقابل پارک لاله در بلوار کشاورز را به تصرف خود در آورده بودند عده ای نيروهای بسيج در مقابل پارک لاله اجازه ادامه راهپيمايی به آنها ندادند و با شليک گاز فلفل و گاز اشک آور با آنان درگير شدند. که با شعار مردم مبنی بر روزه دار بودن معترضان مواجه شدند.

همچنين معترضان در مسير بازگشت مجددا در بلوار کشاورز تا ميدان ولی عصر حاضر شدند و پس از آن با حضور در خيابان ولی عصر به سمت خيابان مطهری ده ها هزارنفر از شهروندان راهپيمايی کردند و درحالی که هزاران نفر از اين جمعيت به خيابان مطهری وارد شده بودند صدها تن از نيروهای گاردويژه به آنها حمله کردند، که در مقابل نيز تعدای از معترضان به آتش زدن سطلهای زباله پرداختند.

همچنين گزارش شده است که درگيريهای مشابهی نيز در ميدان هفت تير تهران به وقوع پيوسته که در يک مورد به تيراندازی در اين ميدان نيز کشيده شده است.

بعلاوه در ابتدای تظاهرات امروز در تقاطع خيابان ولی عصر و طالقانی نيز بسيجی ها با باتوم به مردم حمله کرده اند.

در خيابان آزادی نيز در حوالی چهارراه نواب نيروهای انتظامی با مردم درگير شده اند و پس از پايان مراسم نمازجمعه نيز درحالی که معترضان در ميدان آزادی حضور داشتند، برخوردهای شديدی از سوی نيروی انتظامی صورت گرفته است.

تا ساعت ۱۷ درگيری های پراکنده در خيابان ولی عصر و حوالی ميدان ونک نيز در جريان بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016