شنبه 21 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی کروبی: در ايران يک کودتای حقيقی نظامی شده است، راديو بين المللی فرانسه

ناصر اعتمادی - مهدی کروبی در مصاحبه با روزنامۀ ايتاليايی ‏‏"استامپا" اظهار داشت که اگر آيت الله خمينی بنيانگذار ‏جمهوری اسلامی ايران زنده می بود، انتخابات دهم ‏رياست جمهوری ايران را باطل اعلام می کرد و ‏خشونت ها و قتل های صورت گرفته پس از آن را نيز ‏محکوم می نمود.

در اين مصاحبه مهدی کروبی با ‏اشاره به رويدادهای پس از دهمين انتخابات رياست ‏جمهوری ايران گفته است : آنچه بلافاصله پس از ‏انتخابات در ايران روی داد، يعنی، دستگيری هزاران ‏مخالف، قتل دهها نفر، اقدامات خشونت آميز و ... ‏همگی مصاديق يک کودتای حقيقی نظامی به شمار ‏می روند."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهدی کروبی و ميرحسين موسوی دو نامزد ‏اصلاح طلب دهمين انتخابات رياست جمهوری ايران ‏بودند که به دليل تقلبی خواندن نتيجۀ رسمی آن خواستار ‏ابطال انتخابات و برگزاری انتخاباتی ديگر شده اند. اين ‏اعتراض که با اقبال عمومی مواجهه شد برای اولين بار ‏جمهوری اسلامی ايران را در بحرانی بی سابقه فرو ‏برده است.

شماری از رهبران روحانی و نظامی ايران ‏از هفته ها پيش خواستار برخورد قاطع با مهدی کروبی ‏شدند که با منتشر کردن برخی مستندات پرده از تجاوز ‏جنسی به زندانيان رويدادهای اخير در ايران برداشت ‏که به گفتۀ آيت الله خامنه ای از جمله مصاديق "هتک ‏حرمت از نظام" اسلامی ايران بوده است.

قوۀ قضائيه ‏ايران، امروز شنبه رسماً مدارک ارائه شده از سوی ‏مهدی کروبی در مورد تجاوز جنسی به زندانيان را ‏جعلی خواند و خواستار برخورد قاطع و عادلانه ‏قضايی با وی و "مباشران و معاونانش" شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016