شنبه 21 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش هيئت سه نفره قضايی: مدارک کروبی کاملا جعلی و با انگيزه سياسی ارائه شده است، فارس

خبرگزاری فارس: هيئت سه نفره قضايی پس از بررسی ادعاهای کروبی آن را کاملا جعلی و سياسی دانست و خواهان برخورد عادلانه و قاطع با وی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی قوه قضائيه، اعضای هيئت سه نفره قضايی رسيدگی به حوادث و اغتشاشات پس از انتخابات نتيجه بررسی‌های خود و ديدار با کروبی را به آيت الله لاريجانی رئيس قوه قضاييه ارائه کرد.
مطابق گزارش ارائه شده هيئت سه نفره قضايی به اين جمع‌بندی رسيده است که نه تنها هيچ‌گونه مدرکی دال بر تجاوز جنسی به افراد مورد ادعای کروبی وجود نداشته و ادعاهای مطرح شده بدون مستند و عاری از حقيقت است بلکه ادعاها و مدارک ارائه شده کاملاً ساختگی و برای انحراف افکار عمومی تنظيم شده است.
اعضاء هيئت سه نفره قضايی پس از بررسی اظهارات کروبی و بررسی مدارک وی نتيجه جلسات خود را به همراه ۲ پيشنهاد به آيت الله لاريجانی ارائه کرد که رئيس قوه قضائيه ضمن تقدير و تشکر از زحمات هيئت سه نفره با پيشنهادات ارائه شده موافقت کرد.
براساس پيشنهادات هيئت سه نفره مناسب است نتيجه گزارش اين هيئت از طريق رسانه‌های جمعی به اطلاع عموم مردم رسانده شود.
هيئت سه نفره همچنين پيشنهاد کرده است که گزارش به مرجع صالحه قضايی ارسال تا با مباشرين و معاونين و با کسانی که در ادامه اقدامات ضد امنيتی عليه نظام پس از انتخابات دوره دهم رياست جمهوری و در راستای ادامه همان خط و جريان با نشر اکاذيب و ايراد تهمت و افترا علاوه بر تشويش اذهان عمومی به حيثيت و اعتبار نظام و بعضی از نهادهای نظام و همچنين موجب هتک حيثيت و حرمت بعضی از مردم شده‌اند برخورد عادلانه و قاطع صورت گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنابر موافقت رئيس قوه قضاييه و پيشنهاد هيئت سه نفره متن گزارش اين هيئت به شرح ذيل به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

حضرت آيت‌الله لاريجانی (زيدعزه العالی)
رياست محترم قوه قضاييه
سلام عليکم
در پی ارسال نامه از طرف آقای مهدی کروبی به حضرت‌عالی مبنی بر آزار و تجاوز جنسی به بعضی از افراد دستگير شده در آشوب‌های ماه‌های اخير و ارجاع آن نامه به هیأت سه نفره برای پيگيری جدی و اعلام نتيجه به استحضار می‌رسد:
-پس از وصول نامه کروبی، ايشان بلافاصله برای اداء توضيح و ارائه مستندات موارد ادعايی جهت حضور در هیأت سه نفره به دفتر دادستان کل کشور فراخوانده شد.
-آقای کروبی در وقت مقرر در جمع هیأت در دادستانی کل حاضر و پس از اشاره به زمان انتخابات و بعد از آن در پاسخ اين سؤال که ادعا و مستندات شما مبنی بر تجاوز جنسی به بعضی از افراد دستگير شده در آشوب‌های اخير چيست؟ توضيح دادند:
من مطالبی را در اين خصوص شنيده‌ام و بر اثر فشار و ناراحتی روحی نامه‌ای به آقای هاشمی رفسنجانی نوشتم و پس از ده روز آن را روی سايت قرار دادم و آن را منتشر کردم.
سؤال شد افراد مورد نظر شما چه کسانی هستند و چگونه شما به اين مسأله پی برديد؟
وی در پاسخ می‌گويد:

۱-ترانه موسوی
من ترانه موسوی يا اعضاء خانواده او را نديده‌ام و از افراد مرتبط با آقای ميرحسين موسوی و اعضای کميته‌ای که من و آقای موسوی تشکيل داده‌ايم شنيده‌ام و خودم اطمينان ندارم و فقط صرفاً شنيده‌های اين‌جانب است و در اين مورد مستندی ندارم.

۲-الف - ش
ابتدا ازطريق افراد خوب خودمان يعنی حزب اعتماد ملی شنيدم که اين فرد گفته سه نفر مرا در خيابان جُردن سوار ماشين کردند و به محلی بردند در آنجا افراد ديگری هم بودند که من چشم‌هايم بسته بود که هيچ کس را نديدم و نمی‌شناسم مورد ضرب و شتم مکرر قرار گرفتم و به من درحالی که ايستاده بودم و دست‌هايم بسته بود و از بالا آويزان کرده بودند به نحوی که پاهايم به سختی به زمين می‌رسيد به من تجاوز جنسی شد. من خودم اين فرد را خواستم و اظهارات او را شنيدم و سپس يکی از اعضاء حزب اعتماد ملی اظهارات ايشان را روی يک لوح فشرده ضبط کرد که يک نسخه از آن را به شما تحويل می‌دهم.
ازآقای کروبی سؤال‌شد آقای الف -ش در چه ‌روزی و در کدام يک از آشوب‌های خيابانی دستگير شده است؟
آقای کروبی پاسخ داد: نمی‌دانم من سؤال نکردم ولی در تظاهرات و درگيری نبود. می‌گويد در خيابان جردن تنها بودم و سه نفر مرا سوار يک ماشين کردند و بردند.

۳-فرد سومی است که ادعای تجاوز ندارد و من هم او را نديده‌ام و فقط از افراد مرتبط با حزب اعتماد ملی و آقای ميرحسين موسوی شنيده‌ام. اين فرد هم در تظاهرات و درگيری‌ها نبوده ولی گفته چند نفر مرا دستگير کردند و به شدت مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند به صورتی که سر و صورت و بسياری از اعضاء بدنم زخم شده و خود خانواده او از همه اعضاء بدن او عکس گرفته‌اند و من يک نسخه از اين عکس‌ها را به شما می‌دهم.

۴-خانم م- الف
اين خانم از طرف بچه‌های حزب اعتماد ملی به من معرفی شد و من با او صحبت کردم و او ادعای تجاوز جنسی ندارد ولی می‌گويد روز اول دستگيری مرا به اداره آگاهی بردند و در آنجا مورد ضرب و شتم و هتاکی قرار گرفتم و در مقابل عکس‌العمل من لباس مرا کشيدند و دست آنها به بدن من برخورد کرد.

۵-فرد ديگری به نام س - پ
اين خانم فرزند شهيد است و چند نفر از اعضاء خانوادة او شهيد شده‌اند و از طرفداران آقای موسوی بودند که با مادرش شبانه تکبير می‌گفتند آمده‌اند او را در منزل دستگير کرده‌اند و سپس او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند و پس از چند روز جنازه او را که بخشی از قسمت پايين بدن او با اسيد سوخته بوده مخفيانه به خاک سپرده‌اند. افراد آقای ميرحسين به منزل او رفته‌اند و شنيده‌ام آقای ميرحسين موسوی در جلسه ختم او شرکت کرده است و من هم قرار بود به منزل آنها بروم که فرصت نشد و فرزندم به سراغ آنها رفت.
از آقای کروبی سؤال شد آيا آنچه در مورد اين چند نفر شنيده‌ايد برای شما اطمينان حاصل شده که اين افراد را در درگيری‌ها و آشوب‌های بعد از انتخابات دستگير و مورد ضرب و شتم و احياناً تجاوز جنسی قرار داده‌‌اند؟
آقای کروبی پاسخ داد: نه. من اطمينان ندارم و اينها شنيده‌های من است ولی چون در انتخابات معترض بودم و ذهنيتی داشتم لذا هر کسی ادعايی داشت به سراغ او می‌رفتيم و يا آنها را دعوت می‌کرديم و با آنها صحبت می‌کرديم.
از آقای کروبی سؤال شد از چه زمانی به شما و يا حزب اعتماد ملی مراجعه کردند؟
آقای کروبی پاسخ داد: بعد از اينکه من نامه به آقای هاشمی رفسنجانی نوشتم و پس از اينکه نامه را منتشر کردم و در سايت قرار دادم مراجعه کردند.
سؤال شد اگر اطمينان به مسائل مطروحه نداشتيد و قبل از اينکه نامه بنويسيد و روی سايت قرار دهيد کسی به شما مراجعه نداشته و حرفی نزده است بر چه اساس و مبنايی نامه نوشتيد و منتشر کرديد و مطالبی که اثبات آن نياز به بررسی‌های دقيق قضايی دارد که مورد سوء استفاده همه دشمنان و بدخواهان قرار گرفت در نامه خود به نظام و نهادها نسبت داديد؟
آقای کروبی به اينگونه سؤالات که به روشن شدن واقعيات کمک می‌کرد به شدت واکنش نشان می‌دادند و از موضوع ادعايی منحرف و به تقلب و امثال آن می‌پرداختند.
به آقای کروبی گفته شد احتمال نمی‌دهيد افرادی مغرض و يا فرصت طلب بخواهند با طرح اين‌گونه مسايل ذهن مردم را با طرح مسايلی که هيچ ارتباطی با مسائل بعد از انتخابات ندارد منحرف و موجب بی‌اعتمادی مردم به نظام و مسئولين شوند؟
آقای کروبی پاسخ داد: اگر واقعاً ثابت شود که اين موارد صحيح نبوده است خودم با کمال شجاعت به مردم می‌گويم من اشتباه کردم.
آقای کروبی پس از پايان جلسه چهار عدد لوح فشرده که مدعی بود افراد حزب اعتماد ملی تهيه کرده‌‌اند جهت بررسی به هیأت تحويل دادند و مقرر شد پس از ملاحظه لوح های فشرده و پيگيری موارد ادعايی درصورت لزوم مجدداً کروبی خواسته شود.
از همان روز موضوع با جديت از طرف هیأت پيگيری شد، ابتدا لوح فشرده مربوط به الف -ش که مورد ادعای اصلی و به اصطلاح مستند اصلی کروبی بود ملاحظه شد.
نکات بسيار قابل توجه و تأملی در چگونگی تهيه و ساخت اين لوح فشرده ملاحظه گرديد و به روشنی مشخص بود که چه القائاتی به ياد شده صورت گرفته که مشروح آن پيوست گزارش می‌باشد و با توجه به نکات تأمل برانگيز مقرر شد به نحو مقتضی از الف -ش و تهيه کنندگان لوح فشرده تحقيق شود که فردای همان روز از دفتر کروبی ازطريق سايت حزب اعتماد ملی اعلام شد الف -ش مفقود شده است.
در ادامه تحقيقات مشخص شد الف -ش که مدعی هستند مفقود شده و حتی به ظاهر خانواده او هم از او اطلاعی ندارد به صورت مخفيانه با يکی از افراد مرتبط با کروبی و حزب اعتماد ملی به نام داوری که يکی از تهيه کنندگان لوح فشرده و يکی از افراد معرفی کننده اين فرد به کروبی بود در تماس می‌باشد و از ناحيه آقای داوری راهنمايی می‌گردد.
گرچه تحقيقات در زوايای مختلف اين مورد ادامه دارد ولی تاکنون اجمالاً مشخص شده آقای الف- ش در هيچ يک از درگيری‌های خيابانی دستگير نشده و در هيچ يک از مراکز انتظامی و امنيتی سابقه‌ای مبنی بر بازداشت و دستگيری ندارد و تهيه لوح فشرده نيز کاملاً با انگيزه سياسی و البته خيلی ناشيانه تهيه شده است و در اظهارات الف - ش در اين لوح فشرده ابهامات و تناقضات زيادی وجود دارد و شايد همين امر سبب شده که بلافاصله او را مخفی کرده و مخفيانه از حزب اعتماد ملی با او در تماس هستند ولی اعلام می‌کنند که او مفقود شده است.
در ادامه تحقيقات مشخص شد:
۱-ادعای آقای کروبی به نقل از اطرافيان خود يا آقای ميرحسين موسوی پايه و اساسی نداشته و عاری از حقيقت می‌باشد.
۲-آقای کروبی درمورد خانم س -پ ادعا کرده بود که فرزند جانباز شيميايی است که همراه مادرش شبانه الله اکبر می‌گفته او را دستگير کرده‌اند و سپس او را مورد آزار قرار داده و پس از چند روز جنازه او را که با اسيد سوزانده شده بود مخفيانه به خاک سپرده‌اند و درخصوص همين س - پ سايت‌های وابسته به آقايان ميرحسين موسوی و کروبی و به رونويسی از سايت‌های وابسته به اين دو نفر رسانه‌های مختلف ضدانقلاب قلم فرسائی‌های فراوانی عليه نظام و نهادها کرده‌اند که به گوشه‌ای از آن و نتيجة تحقيقات در اين خصوص به شرح ذيل اشاره می شود:
در مورخه ۸/۶/۸۸ دربرخی از سايت‌ها چنين آمده است:
" افشاء نام و نشان يکی از شهدايی که مخفيانه در قطعه ۳۰۲ بهشت زهرا دفن شد س- پ ( نام کامل در سايت ذکر شده است) قربانی جنايت لباس شخصی‌ها، اطلاعات جديدی درباره يک شهيد گمنام جنبش سبز از دو روز قبل به موج سبز آزادی رسيد که در اين دو روز جزئيات آن را مورد بررسی قرار داديم و از صحت آن مطمئن شديم س - پ تنها فرزند جانباز شهيد ع - پ که در يکی از شب‌های پس از کودتا درحالی که به الله اکبر گفتن شبانه بر پشت بام خانه‌شان بوده از سوی نيروهای لباس شخصی بسيج دستگير شد و پس از بيست روز جنازه او در يکی از سردخانه‌های جنوب تهران از سوی مادرش شناسايی شد.
گفتنی است مراسم س - پ روز شنبه هفتم شهريور به صورت محدود در مسجدقلهک برگزارشد و نمايندگانی از جنبش‌ سبز برای ‌همدردی با خانواده در اين مراسم شرکت کردند. "
در اعلاميه به اصطلاح فوت اين خانم آمده است:
........ بدين‌ وسيله درگذشت غنچه پرپرشده مرحومه س - پ تنها فرزند جانباز شهيد ع - پ را به اطلاع اقوام و آشنايان می‌رساند.
درمورد مشاراليه تحقيق شد و مشخص گرديد:
۱- پدر وی شهيد نبوده و چند سال پيش فوت کرده و اصولاً ( س - پ ) تنها فرزند خانواده نيست و دختر شهيد هم نمی‌باشد.
۲-مشاراليه با مادرش اختلاف داشته و از سال ۸۶ تاکنون ۶ مورد از منزل فراری شده و هر بار مادرش برای پيدا کردن او به مراکز انتظامی مراجعه داشته است و در مواردی پس از روزهايی به منزل برگشته و در چند مورد هم توسط مأمورين انتظامی با پسر و دختر ديگر دستگير و زندانی و يا تحويل مادرش شده است که گزارش مبسوط آن پيوست می‌باشد.
درمورد اخير مادر س - پ بنام الف - ع در ۲۱/۴/۸۸ در نامه‌ای به يکی از سران می‌نويسد:
.... در روز شنبه ۱۳/۴/۸۸ ساعت ۱۳:۴۵ برای تهيه دارو از منزل خارج شده بود در هنگام بازگشت با عدم حضور دخترم مواجه شدم و از آن تاريخ تاکنون از او اطلاعی ندارد و استدعا دارم دستور دهيد فرزندم را پيدا کنند.
۳-از قرار اطلاع خانم مذکور چند روز پيش تماس می‌گيرد و می‌گويد من تا چند روز ديگر به منزل برمی‌گردم.
۴-مادر وی از آنچه که آقای کروبی و مرتبطين با آقای ميرحسين موسوی و سايت‌های مربوطه گفته و نوشته‌اند اظهار بی‌اطلاعی می‌کند و می‌گويد نمی‌دانم دخترم دستگير شده و يا مثل دفعات قبل از خانه بيرون رفته و هيچ اطلاعی از وضعيت او ندارم.
۵-آنچه که فعلاً قطعی است عدم حضور س - پ است که مثل دفعات قبل از خانه فرار می‌کرده و ساير مسائل مطروحه از ناحيه آقای کروبی و افراد مرتبط با آقای ميرحسين موسوی به هيچ وجه صحت ندارد.
۸-مادر مشاراليه می‌گويد فردی با منزل ما تماس گرفت و گفت دخترت کشته شده و جنازه او را دفن کرده‌اند و تلفن را قطع کرد و خودش را معرفی نکرد. من که از فرارهای قبلی دخترم بين همسايگان و آشنايان رنج می‌بردم و اين بار نيز دخترم مدتی بود که نبود و اين تلفن هم بيشتر مرا نگران کرد موضوع را به يکی از همسايگان بنام اشراقی (کارمند بانک ملی و مرتبط با ستاد آقای ميرحسين موسوی) و خانم کاشانی که در جريان فرارهای قبلی دخترم بود در ميان گذاشتم و قرار شد برای او جلسه ختمی بگيرم و کارهای بعدی را برای گرفتن مسجد و... آقای اشراقی دنبال کرد.
فردای آن روز که مسأله را با آقای اشراقی مطرح کرده بودم و قرار شد جلسه ختم برقرار کنيم حدود ساعت ۱۰ شب فردی بنام آقای مقايسه با منزل ما تماس گرفت و گفت به شما تسليت می‌گويم و در مراسم شما هم شرکت می‌کنيم. من گفتم شما را نمی‌شناسم آقای مقايسه گفت دختر شما کشته شده جريان چيست؟ من تأکيد کردم من اصلاً شما را نمی‌شناسم و اصلاً موضوع اين نيست آقای مقايسه تلفن را قطع کرد.
روزی که در مسجد قلهک مراسم داشتيم وقتی مداح اعلام کرد آقای ميرحسين موسوی شرکت کرده من خيلی تعجب کردم و بعد به من اطلاع دادند که آقای ميرحسين می‌خواهد به منزل بيايد و تسليت بگويد که من قبول نکردم. از يک روز قبل از ختم و تا دو سه روز بعد مکرر افرادی که خود را از طرف آقای ميرحسين موسوی معرفی می‌کردند با من تماس می‌گرفتند و مطالبی را مطرح می‌کردند که من درجريان نبودم و يا چيزهايی می‌گفتند که من تکذيب می‌کردم.
در روز سه شنبه ۱۰/۶/۸۸ حدود ساعت ۳۰/۲۱ آقای مقايسه به درب منزل ما مراجعه کرد و گفت به همراه همسر جواد امام از طرف کميته آقايان موسوی و کروبی برای دلجويی آمده‌ايم و به آقای کاتوزيان نماينده مجلس هم اطلاع داده شده که او هم بيايد. من گفتم شما را نمی‌شناسم و در منزل تنها هستم و درب را باز نکردم. آقای مقيسه گفت چرا می‌ترسيد ما برای کمک به شما و پيگيری موضوع آمده‌ايم. من مخالفت کردم و اجازه ورود به منزل ندادم. آقای کاتوزيان نيز همان شب حدود ساعت ۳۰/۲۲ آمد و به او هم گفتم من در منزل تنها هستم و اجازه ورود ندارم.
با مشخص شدن موارد فوق آقای کروبی برای ساعت ۱۴ روز ۱۶/۶/۸۸ مجدداً به دادستانی کل کشور فراخوانده شد و با حضور در هیأت سه نفره به بيان نتيجه تحقيقات و نحوه رسيدگی پرداخته شد.
در ابتدای جلسه و قبل از بيان نتيجه تحقيقات هیأت از آقای کروبی پرسيده شد آيا ظرف اين مدت غير از آنچه در جلسه قبل گفتيد مطلب ديگری درخصوص موارد ادعايی داريد يا نه؟
آقای کروبی جواب داد: ظاهراً س - پ دختر شهيد نبوده و در اين رابطه اشتباه شده، دختر خانمی با يک نفر ديگر به من مراجعه کرد و گفت من خواهر س - پ هستم و پدر ما شهيد نشده است چند سال پيش فوت کرده و من می‌خواستم از چگونگی مرگ خواهرم مطلع شوم. من ( کروبی) گفتم از چگونگی آن اطلاع ندارم و اين مسائل را شنيده‌ام. گفت آدرس منزل آنها را به من بدهند گفتم چگونه آدرس خواهرت را نداريد. گفت: ما با زن پدرمان اختلاف شديد داشتيم و من رفت و آمد نمی‌کردم و آدرس او را ندارم.
من (کروبی) با بچه‌ها تماس گرفتم و گفتم اين خانم چنين می‌گويد که پدرش شهيد نشده است. آنها گفتند درست است پدرش شهيد نشده. از آقای کروبی پرسيده شد که چه کسی در جريان وضعيت اين خانم بوده؟ آقای کروبی جواب داد: آقای مقيسه گفته پدر ايشان شهيد نشده و نيز گفته ظاهراً دختر زنده است و تماس گرفته است.
با آقای کروبی به تفصيل و به صورت دوستانه صحبت شد و جزئيات تحقيقات با ايشان مرور شد و آقای کروبی قبول کرد مسائل مطروحه درمورد س -پ کاملاً بی‌اساس و با انگيزه سياسی مطرح شده است.
همچنين وقتی به آقای کروبی نکات مربوط به لوح فشرده آقای الف- ش مطرح شد و گفته شد دفتر شما بلافاصله پس از حضور شما در دادستانی اعلام کرد آقای الف -ش مفقود شده است، آقای کروبی گفت: آقای داوری از حزب اعتماد ملی و از نزديکان من با چند نفر ديگر لوح فشرده را تهيه کرده‌اند و اکنون هم آقای الف -ش با آقای داوری در تماس می‌باشد.
چگونگی تحقيقات و بی پايه و اساس بودن موضوعات مطروحه درمورد ترانه موسوی نيز با آقای کروبی در ميان گذاشته و گفته شد حال که واقعيت برای شما مشخص شد حداقل در چند مورد ازجمله س -پ قبول داريد که مطالب گفته شده خلاف بوده و مغرضانه چنين مطالب کذب و ناروايی عليه نظام و مردم تهيه و منتشر شده و بهترين دستمايه برای دشمنان قرار گرفته است و با توجه به صحبتی که در جلسه قبل داشتيد که اگر برای شما ثابت شد موردی اشتباه بوده با شجاعت اعلام می‌کنيد که اشتباه کرده‌ايد اکنون به نحو مقتضی برای مردم توضيح دهيد شايد بخشی از آثار شوم اين تهمت و افتراء بزرگ از بين برود ، آقای کروبی پاسخ دادند من موارد ديگری هم دارم و هرگاه همه آنها برايم ثابت شود آن زمان اعلام اشتباه می‌کنم.
نتيجتاً از مجموع تحقيقات جامع ميدانی بعمل آمده و استماع اظهارات آقای کروبی و بررسی دقيق لوح های فشرده ارائه شده از ناحيه ايشان و تشکيل جلسات متعدد و فشرده و ساير اقدامات صورت گرفته که مشروح آن به پيوست تقديم می‌گردد ، هیأت به اين جمع‌بندی رسيد که نه تنها هيچ‌گونه مدرکی دال بر تجاوز جنسی به افراد مورد ادعای آقای کروبی وجود نداشته و ادعاهای مطرح شده بدون مستند و عاری از حقيقت می‌باشد بلکه ادعاها و مدارک ارائه شده کاملاً ساختگی و برای انحراف افکار عمومی تنظيم شده که مراتب ازطريق مراجع قضايی و امنيتی برای ريشه‌يابی موضوع در دست بررسی بوده که نتيجه نهايی آن متعاقباً جهت تنوير افکار عمومی اعلام خواهد شد.

پيشنهاد:
۱-نتيجه گزارش هیأت از طريق رسانه‌های جمعی به اطلاع عموم مردم رسانده شود.
۲-گزارش به مرجع صالحه قضايی ارسال تا با مباشرين و معاونين و با کسانی که در ادامه اقدامات ضد امنيتی عليه نظام پس از انتخابات دوره دهم رياست جمهوری و در راستای ادامه همان خط و جريان با نشر اکاذيب و ايراد تهمت و افترا علاوه بر تشويش اذهان عمومی به حيثيت و اعتبار نظام و بعضی از نهادهای نظام و همچنين موجب هتک حيثيت و حرمت بعضی از مردم شده‌اند برخورد عادلانه و قاطع صورت گيرد.

اعضای هیأت سه نفره:
۱- ابراهيم رئيسی ، معاون اول رئيس قوه قضائيه
۲- غلامحسين محسنی اژه ای، دادستان کل کشور
۳- علی خلفی ، رئيس حوزه رياست قوه قضائيه


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016