سه شنبه 10 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اطلاعيه سازمان دانش آموختگان (ادوار تحکيم وحدت) در خصوص برگزاری مراسم افطاری در برابر زندان اوين در کنار خانواده زندانيان سياسی

روابط عمومی سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم وحدت) اعلام کرد اعضای اين سازمان در روز چهارشنبه روزه خود را را در کنار خانواده‌های زندانيان سياسی و در جوار زندان اوين افطار خواهند کرد.

در اطلاعيه روابط عمومی سازمان ادوار تحکيم آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به نام خدا

قريب به هشتاد روز است که جمعی از فرزندان درستکار و انديشمند ميهن‌مان اسير نابخردی و قدرت‌طلبی حاکمانی شده‌اند که با پشت کردن به اراده ملت گام در مسير ظلم و اجحاف گذارده‌اند.

اعضای سازمان دانش آموختگان ايران (ادوارتحکيم) در روزهايی که احمد زيدآبادی دبيرکل و عبدالله مومنی سخنگوی اين سازمان و ساير اين عزيزان در راه تلاش برای آزادی و حقوق انسان‌ها به دور از کانون‌ گرم و صميمی خانواده‌های گرامی خود در سلول‌های انفرادی به سر می‌برند، با حضور در کنار ديوارهای زندان بدنام اوين که اينک به سکونت‌گاه آزادی‌خواهان و حق طلبان اين مرزو بوم بدل شده است، شامگاه روز چهارشنبه يازدهم شهريورماه يکهزارو سيصدوهشتادوهشت، روزه خود را در کنار خانواده‌های مظلوم زندانيان سياسی و عقيدتی افطار می‌کنند.

روابط عمومی سازمان دانش آموختگان ايران


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016