پنجشنبه 22 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن رضايی: شخصا پيگير آزادی بازداشت شدگان هستم، مهر

اصفهان - خبرگزاری مهر:‌ دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام از ساماندهی مراجعات مردمی در مورد شرايط بازداشت شدگان اخير خبر داد و گفت: کابينه و وزارتخانه های راهبردی کشور بايد از ثبات مديريتی بيشتری برخوردار باشد.
محسن رضايی در گفتگو با خبرنگار مهر در اصفهان افزود: کارها در جمهوری اسلامی ايران ‌بايد همواره بر محور و چارچوب قانون و همکاری پيش برود تا بتوان از زمان و فرصت تاريخی که در آن زندگی می کنيم در راستای خدمت رسانی به مردم بيشتر استفاده کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين در ادامه تصريح کرد: شخصا از يکماه پيش تا کنون جمعی از حقوق ‌دانان را مسئول نموده تا کليه مراجعات مردمی را در خصوص افراد بيگناه بازداشت شده دنبال کنم و تا کنون نيز تعدادی از افراد آزاد شده‌اند.

وی در بخش ديگری از سخنان خود در پاسخ به سوال ديگر خبرنگار مهر مبنی بر اينکه " آيا احمدی نژاد می‌تواند با توجه به شرايط موجود از دولتی ائتلافی استفاده کند" به نامه‌ای که خطاب به رئيس مجلس نوشته است اشاره نمود و اظهار داشت: بايد در کشورمان مسائل سياسی از اقتصادی تفکيک شود ‌چرا که در غير اين صورت نوسانات و تنش سياسی وارد اقتصاد خواهد شد و در نهايت اقتصاد ايران را بی‌ثبات می کند.

دبير تشخيص مصلحت نظام افزود: در يکصد سال اخير تا کنون ايران شاهد دهها حادثه بوده که در آينده نيز اين حوادث خواهد بود، لذا بايد کشور را به گونه‌ای اداره کرد که حوادث سياسی وارد مباحث اقتصاد نشود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016