چهارشنبه 21 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

۱۶ دانشجو در اوين زندانی هستند، ايلنا

نمايندگان مجلس عصر امروز از اوين‌ بازديد‌ می کنند، و احتمالا با دانشجويان زندانی ملاقات خواهند داشت.


يکی از اعضای کميته ويژه بررسی وضعيت بازداشت‌شدگان اخير با اشاره به تلاش‌های اين کميته برای دريافت اطلاعات دقيق در مورد وضعيت دانشجويان و دانشگاهيان در بند گفت: براساس اطلاعاتی که به ما رسيده است، ۱۶ دانشجو همچنان پس از وقايع اخير در بازداشت به سر می‌برند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسن دوگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با بيان اين‌که ديگر دانشجويان بازداشت شده طی هفته‌های اخير آزاد شده‌اند افزود: براساس اطلاعاتی که به ما داده‌اند، در حال حاضر اساتيد هيچ‌يک از دانشگاه‌ها در زندان نيستند.
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با بيان اين‌که ۱۶ دانشجوی در بند در اوين نگهداری می‌شوند، افزود: ليست اسامی اين دانشجويان به آقای بروجردی رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی داده شده است.
به گفته وی ،در بازديد عصر امروز نمايندگان مجلس از اوين، بااين دانشجويان زندانی نيز ملاقات‌خواهندداشت.
دوگانی در پاسخ به اين‌که اين اطلاعات از طرف دادستان تهران به کميته ويژه ارائه شده است يا نه؟ اظهار داشت: اين اطلاعات به شکل غيررسمی به ما داده شده و نمی‌توانم بگويم که از طرف چه کسی بوده است.
وی بر اساس همين اطلاعات غيررسمی از ۲۳ نفر آمار کشته‌شدگان در حوادث پس از انتخابات خبر داد که هم شامل مردم عادی و هم شامل نيروهای سپاه، بسيج و نيروی انتظامی بوده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016