جمعه 26 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعلام بخشي از تغييرات کابينه از سوي احمدي نژاد: رحيم مشايي معاون اول رييس جمهوري مي شود

محمود احمدي نژاد رييس جمهوري با اعلام بخشي از تغييرات کابينه خود براي دولت بعدي اعلام کرد که در دولت دهم، "اسفنديار رحيم مشايي" به عنوان معاون اول رييس جمهوري فعاليت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، احمدي نژاد پنجشنبه شب در آخرين نشست هيات دولت نهم که در جوار بارگاه ملکوتي امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: " حميد بقايي" جاي رحيم مشايي را به عنوان معاون رييس جمهوري و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگي در دولت بعدي پر مي کند.
بقايي هم اينک قائم مقام سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي است.

دکتر احمدي نژاد در باره جايگاه جديد "پرويز داودي" معاون اول کنوني خود سخني نگفت.

رييس جمهوري همچنين از انتصاب "علي اکبر صالحي" نماينده سابق ايران در آژانس بين المللي انرژي اتمي و رييس سابق دانشگاه صنعتي شريف به عنوان معاون رييس جمهوري و رييس سازمان انرژي اتمي خبر داد.

صالحي جايگزين "غلامرضا آقازاده " مي شود که هفته جاري پس از 12 سال از رياست سازمان انرژي اتمي استعفا کرد.

احمدي نژاد همچنين گفت که "مسعود زريبافان" دبير هيات دولت نهم از اين پس به جاي "حسين دهقان" به عنوان معاون رييس جمهوري و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران فعاليت خواهد کرد.

وي در ادامه سخنانش در باره تغييرات کابينه در دولت بعدي، از فعاليت "سيدمجتبي ثمره هاشمي" مشاور ارشد خود در مقام دستيار ارشد رييس جمهوري سخن گفت.

رييس جمهور در اين جلسه از زحمات و تلاشهاي بي شائبه رؤساي سابق اين سازمانها و مراکز قدرداني کرد.

وي در بخش ديگري از اين نشست، با قدرداني از استقبال گرم مردم استان خراسان رضوي از اعضاي هيأت دولت گفت: مردم استان بار ديگر نشان دادند که بزرگوارانه و هوشمندانه در صحنه حضور دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر احمدي نژاد در آخرين جلسه هيأت دولت نهم که در استانداري خراسان رضوي برگزار شد، اظهارداشت: طبق وعده اي که کرده بوديم اولين سفر اعضاي هيأت دولت پس از انتخابات به مشهد مقدس انجام گرفت.

رييس جمهور افزود: امروز مردم خراسان رضوي ، مشهد مقدس و زائران ثامن الحج علي ابن موسي الرضا(ع) علي رغم گرماي هوا در مسير فرودگاه تا صحن جامع رضوي با اجتماع عظيم خود حماسه اي بزرگ خلق کردند.

وي خاطرنشان کرد:مردم با شعارها و حرکت عظيم خود يک صدا و يک دل نشان دادند که با هوشياري پيگير امور جهان و کشور هستند و اوضاع سياسي را رصد مي کنند.

در اين جلسه اعضاي هيأت دولت مسائل و مشکلات مردم استان خراسان رضوي را مورد بررسي و تصميم گيري قرار دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016