چهارشنبه 24 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ساعت ۱۸ پنج‌شنبه، استقبال مشهدي‌ها از رئيس‌جمهور در صحن جامع رضوي، رجا نیوز

استاندار خراسان رضوي در آستانه سفر رييس جمهور به مشهد مقدس با صدور اطلاعيه‌اي مردم شريف استان را به شركت در مراسم استقبال از دكتر احمدي‌نژاد در صحن جامع رضوي دعوت كرد.

به گزارش رجانيوز، متن اطلاعيه محمد جواد محمدي‌زاده بدين شرح است:

خراسان رضوي سرزمين سرافرازان، ديار دينداران راست قامت و پهن دشت فرهنگ و افتخار بار ديگر ميزبان فرزند خلف ملت، دكتر احمدي‌نژاد است.

رياست جمهوري اسلامي ايران، در طليعه شروع دومين دوره خدمتگزاري به مردان و زنان شريف ايران اسلامي و به شكرانه نعمت حضور همراه با اقتدار و حماسه آفرين مردم در پاي صندوق هاي راي و خلق برگ زرين و ماندگار انتخابات 22 خرداد، عاشقانه به سوي بارگاه ملكوتي علي بن موسي الرضا(ع) بال مي گشايد تا در فضايي سرشار از عطر معنويت و ولايت، عطش برگيرد و در تداوم خدمت بي منت به قشرهاي مختلف مردم از شمس توس استمداد طلبد.

دكتر احمدي‌نژاد در اين سفر در جمع زائران و مجاوران صميمي و ولايتمدار حضرت ثامن الحجج نيز حاضر و ضمن ديدار با آنان افق روشن و لبريز از عزم و اراده دولت و ملت در عرصه حفاظت از ميراث گرانقدر انقلاب اسلامي، تقويت مباني تبعيت از ولي امر مسلمين حضرت آيت الله خامنه اي و چشم انداز ايران آباد، مقتدر و عزتمند را ترسيم خواهد كرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رجاء واثق دارم مردم آگاه و متدين اين سرزمين قدسي كه هميشه در صحنه هاي حمايت از خادمان خود شوري مضاعف داشته و در ميدان تثبيت پايه هاي نظام سرآمد بوده اند، همچون گذشته ميزباني خاطره انگيز براي ميهمان گرانقدر خود خواهند بود و در بعدازظهر روز پنجشنبه 25 تيرماه ضمن استقبالي شكوهمند، صحن جامع رضوي را در ساعت 18 با حضوري متراكم به همايش پاسداشت كوشش عزتمند و شبانه روزي مرد خستگي ناپذير عرصه اجرايي كشور، فرصت تجديد ميثاق با رهبر معظم انقلاب اسلامي و نماد عظمت، وفاداري و قدرشناسي از دستاوردهاي شگرف همدلي و وحدت و انسجام تبديل خواهند كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016