سه شنبه 5 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مراجعه مشکوک به دفتر نشريه نامه، خرابات

ظهر امروز ۸۸/۵/۳ سه نفر که خود را مأمور شهرداری معرفی می‌کردند به بهانه شکايت همسايگان به دفتر ماهنامه توقيف شده نامه مراجعه کردند و خواستار اخذ اطلاعاتی از حاضران شدند. هنگامی که کيوان صميمی مدير مسئول نشريه، از اين افراد درخواست کارت شناسايی و حکم کرد، اين افراد از ارايه هرگونه مدرکی سرباز زدند. يکی از اين افراد که از عدم همکاری افراد حاضر در دفتر عصبانی شده‌بود، بيان داشت که ظرف يک‌هفته آينده، دفتر نشريه نامه را تعطيل خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با توجه به اينکه شهرداری محل پيش از اين نيز از وجود اين محل با کاربری نشر مطلع بوده است و افراد مذکور هيچ گونه مدرکی در جهت تاييد هويت خود ارايه نکردند، مراجعه اين افراد به عنوان مأمور شهرداری ابهام برانگيز است.
گفتنی است چندماه پيش نيز مأمورانی که خود را کارمند اداره دارايی معرفی کرده بودند با مراجعه به دفتر کيوان صميمی، سعی در گرفتن اطلاعاتی در خصوص حاضران در دفتر و فعاليت آنان کرده بودند. قابل توجه است که قبلاً نيز مأمورانی تحت عنوان مأموران مالياتی به دفتر وکالت شيرين عبادی مراجعه و اطلاعاتی را اخذ کرده بودند.





















Copyright: gooya.com 2016