شنبه 5 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام رهبر جمهوری اسلامی: متهم اصلی در واقعه کاظمين نيروهای امنيتی و نظامی آمريکا هستند، مهر

حضرت آيت الله خامنه ای در پی حادثه مصيبت بار تروريستی در عراق و شهادت مظلومانه زائران حسينی پيام تسليت صادر فرمودند.
به گزارش خبرگزاری مهر، متن پيام به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم
حادثه مصيبت بار تروريستی در عراق و شهادت مظلومانه زائران حسينی و راهيان حرم دوست، دلهايی را غمزده و عزادار کرد که به عشق خاندان پيامبر می تپد و سعادت و فلاح را در پيروی از محمد و آل محمد صلی الله عليه و عليهم می داند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روسياهانی که دست به خون اين مظلومان آغشته و مرتکب اين جنايت بزرگ شده اند بدانند که رضايت شياطين انس و جن را بر خشنودی اولياء الهی ترجيح داده و خود را در آتش قهر و خشم خدای عزيز و قهار افکنده اند، و ان جهنم لَمُحيطه بالکافرين.

دستهای پليد و مغزهای شريری که اين تروريسم کور و بی مهار را در عراق بنيان نهاده اند نيز بدانند که آتش به دامان خود آنان خواهد گرفت و مانند برخی ديگر از کشورهای اسلامی نيت شوم آنان بيش از همه، گلوی خودشان را خواهد فشرد.

متهم اصلی در اين جنايت و نظائر آن نيروهای امنيتی و نظامی آمريکا هستند که به بهانه مقابله با تروريسم کشوری اسلامی را ستمگرانه اشغال کرده و دهها هزار انسان را در آن به خاک و خون کشيده و روز بروز ناامنی را در آن افزايش داده اند.

رشد علفهای هرزه و زهرآگين تروريسم در عراق، بی گمان در سياهه جنايات امريکا نوشته می شود و دستگاههای اطلاعاتی آمريکايی و اسرائيلی نخستين متهمان آنند.

انتظار ما از دولت عراق آن است که با اين جنايات به مقابله ای جدی برخيزد و امنيت زائران عتبات عاليات را به طور کامل تأمين کند.

کشتگان اين حادثه، شهيدان زيارت بارگاه حسينی اند و پاداش آنان نزد خدای عزيز و رحيم است انشاءالله، ولی دلهای بازماندگان و دوستداران، مالامال از غم است. اينجانب به همه داغداران اين حادثه بويژه خانواده ها و بازماندگان عرض تسليت می کنم و شفای مجروحان را از خداوند منان مسألت می نمايم.

سيدعلی خامنه ای





















Copyright: gooya.com 2016