سه شنبه 8 بهمن 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رئيس دفتر حفاظت منافع مصر در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد، ايسنا

در ديدار رئيس اداره خاورميانه وزارت خارجه با رئيس دفتر حفاظت منافع مصر در تهران مراتب اعتراض شديد جمهوری اسلامی ايران به اقدام دولت مصر مبنی بر عدم صدور مجوز جهت پهلو گرفتن کشتی حامل کمک‌های مردمی و انسان دوستانه جمهوری اسلامی به مردم بی پناه غزه علی رغم پی گيری هايی که تاکنون بعمل آمده به وی ابلاغ گرديد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اين مسوول وزارت خارجه کشورمان در اين جلسه ضمن اشاره به ممانعت ناوچه‌های رژيم صهيونيستی از ورود کشتی هلال احمر جمهوری اسلامی ايران به آب های ساحلی غزه به طرف مصری اظهار داشت: اين اقدام رژيم صهيونيستی با توجه به سوابق اقدامات جنايتکارانه آن و نقض گسترده حقوق بشر از زمان تاسيس اين رژيم تاکنون و ظلم‌هايی که نسبت به مردم فلسطين روا داشته است و تعجبی ندارد اما اقدام دولت مصر در ممانعت از پهلو گيری اين کشتی در سواحل مصر به هيچ وجه قابل توجيه نيست. لذا با توجه به توقف و انتظار کشتی مزبور در منطقه آب‌های بين المللی مقابل ساحل غزه و بندر العريش ( آب های مصر) ضروری است دولت مصر در اسرع وقت پاسخ قطعی خويش را در اين خصوص به دولت جمهوری اسلامی ايران اعلام کند.

رييس دفتر حفاظت منافع مصر اعلام کرد، حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پاسخ دولت متبوع خويش را در اين خصوص اعلام خواهد کرد.





















Copyright: gooya.com 2016