پنجشنبه 23 خرداد 1387

ذوالنور: امام قبول نداشت مردم به ولی فقيه مشروعيت می‌دهند، انتخاب

خبرگزاری انتخاب : ذوالنور همچنين با اشاره به اينکه آيت الله مصباح يزدی دردوران مبارزات انقلاب حضور داشت، گفت: منتقدان آيت الله مصباح مدعی هستند که ايشان در دوران انقلاب با امام راحل (ره) همراهی نکرد ، اين در حالی است که علامه مصباح در همه صحنه های انقلاب حاضر بوده است .


معاون نهاد نمايندگی ولی فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: آيت الله مصباح يزدی به عنوان اتاق فکر انقلاب اسلامی و از مدافعان سرسخت راه امام خمينی (ره) می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلين مجتبی ذوالنور چهارشنبه شب در جمع طلاب و فضلای مدرسه معصوميه قم با عنوان "پشت پرده اهانت به علامه مصباح يزدی" سخنرانی کرد و گفت: آيت الله مصباح تاکنون برای استمرار و تحکيم پايه های انقلاب اسلامی ، نقش مهم و تاثيرگذاری را ايفا نموده است.

وی خاطرنشان کرد: آيت الله مصباح يزدی و شاگردان ايشان که از استوانه های نظام می‌باشند در دفاع از ولايت فقيه و مبانی اسلام کمترين لغزش را داشته اند.

وی گفت: کسانی که در متکب و تحت تعاليم آيت الله مصباح يزدی تربيت شده اند ، امروز به گذشته و حال خود افتخار می‌کنند.

ذوالنور به عنوان نمونه به تدريش آيت الله مصباح يزدی در مدرسه حقانی و فعاليت در موسسه درراه حق اشاره کرد و گفت: در زمانی که خطر التقاط جامعه اسلامی را تهديد و طيف چپ با انحرافات فکری دنبال ريشه کن کردن اسلام بود ، موسسه در راه حق با زعامت علامه مصباح يزدی در هدايت مردم، نقش فوق‌العاده ای را ايفا کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی همچنين اظهارداشت: مدرسه علميه حقانی که بهترين شخصيت‌ها مانند آيت الله قدوسی و شهيد بهشتی را تحويل نظام داد ، از وجود آيت الله مصباح يزدی بهره می برد.

ذوالنور ادامه داد: شاگردان آيت الله مصباح يزدی هرگز در برابر طوفانهای التقاط و غربزدگی در دفاع از انديشه های امام راحل (ره) و آرمانهای انقلاب اسلامی کوتاه نيامدند.

وی گفت: شاگردان آيت الله مصباح يزدی امروز از افراد ولايتی ناب و در مسير حضرت امام (ره) و انقلاب گام برمی‌دارند.

اين مقام مسوول گفت: نبايد با نقدهای بدون پشتوانه و از روی غرض وروزی ، شخصيت های بزرگ و سرمايه های انقلاب اسلامی را به چالش بکشيم.

ذوالنور به عنوان نمونه گفت: در يکی از نقدها به آيت الله مصباح يزدی آمده است که ايشان به مردمسالاری اعتقادی ندارد ، اين در حالی است که در هيچکدام از آثار علامه مصباح و شاگردان ايشان نيامده است که مردم هيچ نقشی در نظام ندارند.

وی ادامه داد: متاسفانه گاهی تکه اياز حرفهای حضرت امام راحل (ره) را برداشته و به عنوان سند و مدرک ارايه می‌کنند و اين برداشتهای سطحی بسيار خطرناک است.

ذوالنور گفت: بسياری از کسانی که با عقلانيت، منطق و استحکام استدلال و دفاع عالمانه از مبانی دينی و نظام سياسی و امام راحل (ره) صاحب نظرند در محضر آيت الله مصباح يزدی تربيت شده اند.

وی ادامه داد: برخی چون چند روزی در کنار امام (ره) زندگی کرده اند، خود را ياور امام(ره) می‌دانند و ديگران را بيگانه می‌شمارند ، اينکه چند صباحی افراد کنار امام راحل (ره) بوده اند، برای آينده آنها مصونيت آور نخواهد بود و مهم پايبندی به انديشه های حضرت امام (ره) می‌باشد.

وی با تاکيد به اينکه مشروعيت ولی فقيه و حاکم مسلمين، منشائ الهی دارد، گفت: اگر رييس جمهوری که با رای مستقيم مردم انتخاب می‌شود ولی توسط ولی فقيه حکمش تنفيذ نشود ، حکومت او طاغوت است.

ذوالنور خاطرنشان کرد: اگر فرض کنيم مشروعيت ولی فقيه با رای غيرمستقيم مردم است ، چگونه رای غيرمستيم ايشان می‌تواند به فردی که با رای مستقيم مردم انتخاب می‌شود، مشروعيت دهد.

وی ادامه داد: مشروعيت ولی فقيه الهی است و مردم جای خدا نمی‌نشينند بلکه آنها جايگاه خود را داشته و ولايت را اجراء می‌کنند ، معصومين(ع) ما در زندان به سر می‌بردند ولی آنها ولايت الله بودند.

ذوالنور خاطرنشان کرد: حضرت امام راحل (ره) چنين تفکری که مردم به ولی فقيه مشروعيت می‌دهند را قبول نداشت، اگر اينگونه باشد ، امروز حکومت رييس جمهور آمريکا ، رژيم اسرائيل و حکومت های شيطانی ديگر نيز مشروع می باشند.

وی اظهارداشت: اگر منظور کسانی به انديشه های فقيهی علمای بزرگ حمله می کنند اين است که رای مردم باعث مقبوليت حکومت می‌شود ، چرا با به کار بردن واژه های ديگر ، مردم را گمراه می‌کنند.

ذوالنور همچنين با اشاره به اينکه آيت الله مصباح يزدی دردوران مبارزات انقلاب حضور داشت، گفت: منتقدان آيت الله مصباح مدعی هستند که ايشان در دوران انقلاب با امام راحل (ره) همراهی نکرد ، اين در حالی است که علامه مصباح در همه صحنه های انقلاب حاضر بوده است .

وی بدون اشاره به سند و مدرکی و پس از سال ها تحقيق تصريح کرد: طبق اسناد موجود آيت الله مصباح يزدی با خط ابداعی و رمزی به چاپ اطلاعيه و بيانيه می‌پرداخت و برای اينکه اسناد انقلاب به دست بيگانه و نامحرمان نيفتد ، ايشان با اين شگرد به مبارزه با رژيم می‌پرداخت.

ذوالنور خاطرنشان کرد: در زمانی که دشمنان انقلاب نيز کمر به نابودی نظام اسلامی بسته بودند، علامه مصباح يزدی با سفر به شهرهای مختلف ايران بيش از هفت هزار جلسه سخنرانی را برگزار کرد و مردم را از اين خطر آگاه نمود.

وی تصريح کرد: اگرامثال آيت الله مصباح يزدی نبود امروز اثری از ارزشهای انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل (ره) باقی نمی‌ماند.

ذوالنور تصريح کرد: متاسفانه دشمنان انقلاب امروز برای استحاله نظام سعی دارند پر و بال (شخصيت های برجسته) انقلاب را به بشکنند و بايد با هوشياری اين توطئه بزرگ را شکست داد.‬

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ذوالنور: امام قبول نداشت مردم به ولی فقيه مشروعيت می‌دهند، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016