پنجشنبه 19 اردیبهشت 1387

نشست محرمانه مقامات آمريکا برای بررسی طرح حمله به ايران، آفتاب به نقل از پرس تی وی

آفتاب: مقامات بلند پايه آمريکا در نشستی محرمانه به بررسی طرح های حمله نظامی به ايران پرداخته اند.

به گزارش سرويس بين الملل آفتاب مقامات بلند پايه آمريکا در نشستی محرمانه به بررسی طرح های حمله نظامی به کشور عزيزمان ايران پرداخته اند. بر طبق اين گزارش، اين نشست روز سه شنبه در کاخ سفيد يا وزارت دفاع آمريکا برگزار شده است.

«جف مورل» سخنگوی پنتاگون، با اعلام اينکه مقامات آمريکا هراز چند گاه جلسه ای را در مورد موضوعات مربوط به ايران برگزار می کنند، از اعلام جزئيات اين نشست خودداری کرد. سخنگوی پنتاگون در سخنانی با خبرنگاران با ادعای اينکه واشنگتن مدارک مستدلی در اثبات حمايت تهران از مبارزين عراقی دارد، اعلام کرد: «آمريکا در صدد مبارزه با دخالت های مرگبار دولت ايران در عراق است».

«جف مورل» همچنين دولت ايران را به دنبال کردن سياستهای دوگانه متهم کرد و ادعا کرد دولت ايران علی رغم حمايت ظاهری از دولت عراق، برای کسانی که برای از بين بردن ثبات در عراق تلاش می کنند اسلحه می فرستد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين بار چندم است که دولت بوش جمهوری اسلامی ايران را به حمايت از شبه نظاميان درگير در بحران عراق متهم می کند، اين در حالی است که اين دولت تاکنون از دادن مدارک مستند در اثبات ادعاهای خود ناتوان بوده است. مقامات جمهوری اسلامی ايران همواره با اعلام اينکه کشورمان ايران در تلاش است تا با حل مشکلات امنيتی به ثبات در عراق کمک کند اين ادعاهای دولت آمريکا را رد کرده است.

با آنکه مقامات آمريکايی اخيرا داشتن هرگونه طرحی برای حمله به کشورمان ايران را رد کرده اند، اما منتقدان دولت بوش در مورد صحت اين گفته ها شک داشته و اعتقاد دارند اين دولت در حال طراحی برنامه ای برای حمله به ايران است.

Copyright: gooya.com 2016